úterý 9. června 2015

A zase ty narozeniny! ---1.narozeniny se blíží

U nás v rodině je prostě léto ve znamení oslav :) Je to neuvěřitelný, ale moje malý miminko bude mít za chvíli rok. Jako by to bylo včera, kdy jsme po půlnoci odjížděli do porodnice a v 7:35 se nám narodila. Ten okamžik, kdy jsem ji poprvé uviděla, se mi stále vrací a čím víc se blíží 10. červenec, tím víc jsem sentimentální. Říká se, že to, jak člověk stárne, nejvíc vidí na dětech. Já na sobě teda nepociťuji, že bych stárla, pořád si samozřejmě připadám na 20! Ale až mě mrazí z toho, že čas tak neuvěřitelně letí, že mi moje malá holčička tak rychle roste.





Zhruba měsíc poctivě vybírám dárky a přemýšlím, čím bych jí udělala radost (momentálně Adelínu nejvíc těší, když si hraje s mobilem nebo ovladačem, cachtá se ve vaně nebo mi rabuje ve skříni). Nejsem zastáncem kvanta hraček, obrovských oslav a utrácení horentních sum za nesmysly. Snažím se vybírat věci, které využije, splní svůj účel a neskončí v koutě. 

Tady je pár tipů, co máme pro Adél nachystáno (ještě podotýkám, že dárky budeme kupovat celá rodina).

1) Houpací koník

Rozhodně nechci žádné plasty, plyš a podobné materiály. Vybrala jsem klasického, retro koně z masivu :) Pokud Adélu nezaujme, mileráda se ho ujmu já.

2) Dětský bazén

Protože mám doma milovníka vody a bydlíme teď u babičky v domku s obrovskou zahradou, bude mít bazén maximální využití. Vybírali jsme takový, abychom se do něj vešli celá rodina :)

3) Capáčky zn. Capiki

První capáčky jsem koupila, když se Adelína poprvé postavila (od té doby to dělá pořád, kdykoliv, kdekoliv, i uprostřed noci). Se značkou Capiki jsem maximálně spokojená, takže jsem rovnou koupila o číslo větší (velikost 12-18m). Dětské obuvi bych pak ráda později věnovala celý článek.

4) Oblečení

To samozřejmě kupujeme pravidelně, vždy narázově. Snažím se nakupovat věci opravdu s rozvahou, důležitá je pro mě funkčnost a praktičnost. Moje dítě rozhodně nemá plné skříně sukýnek, čelenek a capáčků na parádu. O oblečení pro děti se taky chystám v nejbližší době psát. Nedávno měli v Tescu na oblečení 30% slevu, tak se mi podařilo nakoupit hezké kousky.

5) Houpačka

Od doby, co A. sedí a poprvé se zkusila pohoupat, miluje houpačky všeho druhu. Takže jsme jednu rovnou pořídili na zahradu. Chtěla jsem plastovou, aby byla dobře omyvatelná a důležité pro mě bylo, aby měla vysoko zábranu, aby dítě nemohlo vypadnout.


6) Kočárek- golfky

Náš první kočárek jsme nedávno prodali, protože neměl využití a jen se na něj prášilo. V době, kdy A. byla v hluboké korbě, jízdu kočárem měla moc ráda, dá se říct, že jsme celou zimu strávily venku v lese, vyrážela jsem poctivě každý den i na 10 km procházky za každého počasí. Pak nastalo období, kdy řvala jak tur. Proto jsem ji několik měsíců jen nosila a kočár jsme prodali. Minulý týden si však poprvé sedla do starých golfek po sestřenici, byla s námi na zahradě a já byla v šoku, jak nadšeně pískala, kopala nohama a vydržela v něm 2 hodiny. Proto jsem se rozhodla koupit kočár nový, takový, co se pak dobře prodá, je skladný, lehký, vypadá hezky a nestojí majlant. Vybrala jsem dnes tolik oblíbený Valco Snap.

Tímto mé tipy končí. Hračky tu uvedené žádné nemám, protože jich má dost a stejně ji moc nezajímají, knížky má ještě po mně a doufám, že bude knihomol po mámě :-) Co jste k prvním narozeninám koupili vy? A jak probíhala oslava?

Těším se na komentáře a přeji krásný nadcházející víkend.

Z.





Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.