sobota 13. června 2015

Blog je i na Facebooku

Milujeme fotografování. Oba. V počítači máme uložených tisíce fotek a já snažím se fotit každý den, aby mi neunikl ani jeden důležitý okamžik.

Svůj první foťák jsem dostala, když mi bylo 20. O pár měsíců později jsem potkala mého přítele, který fotil několik let (dokonce se mě na jeho fotky pokoušel sbalit :)). Od té doby, kdekoliv jsme, všude táhneme foťák a fotíme a fotíme.

Já jsem samouk, vůbec se nevyznám v nastavení foťáku, nemám za sebou žádný kurz, občas fotím totálně rozmazané fotky, ALE!! Občas se mi některé fotky povedou a ta radost z nich je převeliká.

I proto jsem založila stránku na facebooku věnovanou tomuto blogu i našim fotografiím. Připojit se můžete zde.

Pokud se připojíte, budu ráda a pokud se vám naše fotky líbí, budu ještě radši!:)

Budu zde zveřejňovat vždy i odkazy na aktuální články, aby vám nic neuniklo.


Mějte se krásně,

Z.♥



2 komentáře

  1. Mám to úplně stejně :) Fotografování miluju, ale technicky tomu vůbec nerozumím .. Nicméně fotky se líbí :) a ty tvoje taky moc! Od včerejška prohlížím cely tvůj blog a jsem nadšená 👍👍budu sledovat i fb;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji za milý komentář :-) Snad se budou líbit i další články.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.