pátek 12. června 2015

Červnová kosmetika

Na začátek nutno říct, že za kosmetiku moc neutrácím. Snažím se kupovat si věci, které opravdu využiju a protože máme přechodné bydlení a spousta našich věcí je v krabicích, snažím se v této době věci nehromadit.

Protože jsem ale měla narozeniny, řekla jsem si, že si po dlouhé době udělám radost a nakoupila si něco málo na parfums.cz. Pokud objednávám kosmetiku nebo parfémy, nakupuju vždy tady.

Tento týden jsem se viděla i s mojí kamarádkou, která mi k narozeninám dala taštičku plnou kosmetických pokladů a přesně se mi trefila do noty (tímto ti, Verunko, děkuju :-)), takže se mi toho tento měsíc sešlo trošku víc. Teď už ale ke konkrétním výrobkům.


  • Balzám na rty TOPVET


Moje první zkušenost s tímto balzámem. Moc příjemně voní a hezky se roztírá.


  • Kokosový olej





S tím se mi Verča maximálně trefila do vkusu. Olej používám na obličej i tělo, na vaření i pečení a občas s ním namažu i Adelínu po koupání a pak voní jak kokos :) Začala jsem ho používat v těhotenství, kdy jsem si s ním poctivě mazala celé tělo, aby zvládlo ten obrovský přírustek váhy a vyplatilo se.



  • Saloos holicí olej







Moje první zkušenost s olejem na holení. Používám pěnu nebo mýdlo, jenže mám po tom vždy suchou kůži, takhle zůstane krásně jemná. Určitě si koupím znovu. 


A teď co mám z parfums.cz:


  • Makeup Revolution Iconic 3 paleta očních stínů


Jsem z nich nadšená, jsou to přesně barvy, jaké se mi líbí. Stíny se nedrolí, nesypou, dobře se nanáší. Za tu cenu super, objednávala jsem zde. A výsledek?






  • Dermacol Eye Shadow Base-podkladová báze pod oční stíny
Přiznám se, že je to moje první zkušenost s podkladovou bází pod stíny. Vybírala jsem hlavně dle recenzí a ceny, objednávala jsem zde a jsem spokojená. Stíny opravdu vydržely celý den a neslily se. Koupila bych znovu, cena je opravdu minimální a báze splnila účel (a to bylo venku okolo 30 stupňů).


Jak často nakupujete kosmetiku vy? A jaká je vaše nejoblíbenější značka?


Díky za tipy a krásný víkend!

Z.♥









2 komentáře

  1. Kokosový olej je úžasný, hlavně pro jeho všestranné použití :). A výrobky od saloos zbožňuji a novou paletku bych také potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Který výrobek od Saloos je pro tebe nejlepší? Já mám zatím jen tento olej a pak olivový olej na vlasové zábaly.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.