pondělí 29. června 2015

Domácí levandulový deodorant

Objevila jsem tento úžasný web.


Co se týče kosmetiky, opravdu si vybírám, co koupit a co ne, poslední dobou dávám přednost hlavně té přírodní. Asi před rokem jsem si poprvé koupila hand made deodorant z Fleru a byla jsem nadšená, bohužel moje oblíbená prodejkyně po čase přerušila činnost, což mě donutilo vyzkoušet si něco vyrobit sama a není na tom nic složitého.


Přináším tedy recept na HOME MADE levandulový deodorant.


Budete potřebovat (na kelímek jako je na fotce):

6-7 lžic kokosového oleje
2 lžíce škrobu
2 lžíce sody
kousky levandule 


Kokosový olej si rozehřejeme ve vodní lázni, přidáme květy levandulí natrhané na kousky (cca z 5 ks levandulí), chvíli povaříme, poté necháme vychladnout. Pak už jen přimícháme škrob, sodu a vymícháme do pasty. Nakonec můžete kápnout ještě pár kapek esenciálního oleje (já nepoužila), poté necháme v pokojové teplotě ztuhnout.

A výsledek?





Konzistence je krémová a voní moc hezky.



Zkoušeli jste taky někdy domácí výrobu?

Z.♥

2 komentáře

  1. Zajímavý recept. Nemáš pak mastné oblečení?

    OdpovědětVymazat
  2. Nemam.Ja treba nesnasim kulickovy deodoranty,vzdy mi to delalo mokry fleky,takze pouzivam bud tuhy nebo tyto prirodni deodoranty.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.