čtvrtek 11. června 2015

Letní roláda se šlehačkou

Ráda bych se s vámi podělila o další oblíbený recept. S roládami moc zkušeností nemám, vždy jsem se bála, že se mi ji nepodaří správně srolovat, bude nevzhledná nebo se těšto přilepí. Nedávno jsem se ale odhodlala a výsledek byl výborný.Tato roláda je lehká, osvěžující a když je správně vychlazená, hodí se ideálně do letních dnů.


Budete potřebovat:

5 vajec
100 g moučkového cukru
3 lžičky kakaa
1 lžíce hladké mouky
2 šlehačky
+ marmeládu (tu mám vždy domácí od babičky)

Z bílků vyšleháme sníh, zapracujeme i žloutky, cukr, kakao a mouku. Těsto rozetřeme na pečící papír a pečeme přibližně 10 minut na 170 stupňů (čas je orientační, vždy kontroluju a neřídím se časem). Po upečení stočíme i s papírem a necháme vychladnout.

Mezitím si vyšleháme šlehačky, roládu opatrně rozvineme, potřeme tenkou vrstvou marmelády, pak šlehačkou a nakonec opět srolujeme a dáme chladit do lednice.

Takto se mi povedla minule:





Máte rádi rolády? A je nějaký oblíbený recept, o který se podělíte?

Ať se vydaří a chutná tak jako nám.

Z♥




Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.