pátek 5. června 2015

Cheescake

Za pár dnů mě čeká oslava narozenin a tak teď vymýšlím, co dobrého jim nachystám. Máte nějaký osvědčený tip? Na čem si pochutnáváte v těchto horkých dnech? U nás se v létě často griluje, v rodině jsou všichni masožravci a já, ač maso jím spíš vyjímečně, mám grilování moc ráda. 
Všichni mí blízcí o mně ale ví, že hlavně ráda peču a že si bez sladkého nedokážu představit život. Mám pro vás tip na cheescake, jeden z mých oblíbených dezertů.




Potřebujete:

120 g másla
250 g BeBe sušenek
600 g krémového sýra (já používám kombinaci mascarpone, tučného tvarohu a ricotty)
250 g moučkového cukru
1 vanilkový lusk
citrónová šťáva
3 vejce

Rozdrtíme sušenky a spojíme je se změklým máslem (sušenky rozdrtíme buď válečkem v sáčku nebo v robotu). Hmotu dáme do formy a okraje pořádně vymažeme máslem. Dáme na chvíli vychladit do ledničky, mezitím si rozehřejeme troubu na 200 C.

Mezitím si uděláme krém z vajíček, cukru a sýrů, poté přidáme šťávu z citrónů a vanilkový lusk. Necháme chvíli odpočinout v pokojové teplotě, pak nalijeme do formy a dáme péct. 10 minut pečeme na 200 C, pak snížíme na 110 C a pečeme dalších 20 minut. Po upečení vypneme troubu, pootevřeme dvířka a necháme asi 2 hodiny pomalu vychladnout. Dort pak zabalíme do alobalu a necháme v lednici do druhého dne vychladit.

Ať vám osladí život,

Z.

3 komentáře

  1. Všechno nejlepší k narozeninám. Odpočinkový víkend bych si dala líbit aspoň jednou měsíčně.
    Cheesecaky mám moc ráda. Náplň dělám tvarohovou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ani, narozky mám zítra. Ten víkend plný relaxu je pro mě zatím v nedohlednu...
      Cheescake už se chladí a myslím, že do zítřka ani nevydrží :)

      Vymazat
  2. Vyzkoušeno :) snadná příprava a výborná chuť, sklidila jsem pochvalu celé rodiny...

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.