sobota 18. července 2015

Oslava prvních narozenin

Je to za námi. Moje dítko má 1 rok.

Nemám moc ráda veliké oslavy, oslavili jsme první rok života pouze v kruhu nejbližší rodiny. Vlastně mě úplně minulo narozeninové šílenství, co vídám u jiných maminek. Neutrácela jsem za dekorace, zákusky sladěné s dekorací, za narozeninové oblečky...


Koupili jsme dort, dárky, balónky, dobroty na gril, vychladili pivo a sešli se na zahradě.

Dorty měla Adélka ale 2 (sladký teď nechci vidět delší dobu:)). První kolo oslav bylo v Brně při příležitosti 75.narozenin mé babi, kdy jsme se sešli větší část rodiny. Adélka tak poprvé dostala svůj dort (i když s předstihem) a radost měla velikou.






Ta pravá oslava ale byla samozřejmě v den narozenin. Adelína se probudila s dobrou náladou a mohlo se začít slavit.




Dort jsme si nechali udělat, byl čokoládovo-banánový a byl výborný. Jen ho dcera lehce zdevastovala při focení :) Nechtěla jsem žádný barevný kýč s marcipánovými postavičkami, mám ráda jednoduchost. Na zahradě jsme udělali "fotokoutek" (rozuměj na jabloň jsme navěšeli pár balónků, aby na fotkách bylo hezký pozadí :-)) a myslím, že vzniklo pár hezkých fotek.






Dívat se na to, jak se dítě raduje z maličkostí, je něco krásnýho. 
Jak to tak vypadá, A. jednou bude milovnicí dortů po mně.

Pokud máte děti, jak slavíte jejich narozeniny? V kruhu nejbližší rodiny? Nebo máte rádi megaoslavy?

Z.♥

2 komentáře

  1. Opožděně maličké všechno nejlepší, spoustu zážitků a hlavně zdraví! Megaoslavy u nás nejsou, vždycky jen úzký kruh rodiny. Pokaždý lituju, že E. je únorová, že nemůžeme slavit na zahradě:-/ (ponaučení pro případný druhý dítě). Pracovně se ale účastním celkem velkolepých dětských oslav, lidi nešetří a umějí si to užít (většinou víc než ty mimina):-D. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Luci! Já vždy chtěla letní dítě, aby si užívalo oslavy, ale ty poslední měsíce těhotenství ve vedrech, to bylo peklo, přehodnotila jsem od té doby názor:)
      Možná, že až A. bude větší, v dekoracích se budu víc vyžívat, ale takto z toho stejně nic neměla..Těším se, až si narozky užijeme všichni víc (Adelína se bude radovat z darů, já ji nebudu muset tahat a všechno proběhne hladce).

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.