sobota 4. července 2015

Prázdniny

Začátek července mi už asi celý život bude připomínat prázdniny. Nostalgicky vzpomínám na to, jak jsem jako malá odpočítávala dny do konce školního roku a poslední červnový den jsem odjela k babičce na vesnici, kde jsem byla skoro celé dva měsíce.

Teď tu jsem zas, jen s tím rozdílem, že i spolu s přítelem a dcerou a trošku na delší dobu.

Léto si zatím užíváme plnými doušky. Mám ráda dny, kdy je hezky, člověk může sedět dlouho venku, griluje se a nad hlavou je vysoké nebe.

A. je stále nejspokojenější na zahradě, objevuje svět zvířat, zkoumá trávu a kytky, momentálně objevila kouzlo bublifuku :)







Taky si s příchodem léta vzpomenete na prázdniny a studentská léta? A kde jste je trávili vy?

Z.♥


3 komentáře

  1. Nie som veľký fanúšik horúčav, ale skutočne nie je nad vysedávanie vonku a ničnerobenie :)
    Krásne fotky ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.