pondělí 31. srpna 2015

Léto je za námi

Dnes končí prázdniny a tím tak trochu i léto. Na podzim se těším, miluju ho, zároveň je škoda, že nám za chvíli skončí vysedávání na zahradě a cachtání v bazénu.

Zítra je to taky čtvrt roku, co bydlíme u babičky a tím se celkem změnil náš život. Je to čtvrt roku, co nebydlíme ve městě. O tom ale někdy jindy v samostatném článku.

A co se za toho čtvrt roku událo?



  • Založila jsem si tento blog. K dnešnímu dni má skoro 8000 zobrazení, na FB má 72 fanoušků. To jsou pro mě krásná čísla a děkuji Vám!

  • Oslavili jsme první narozeniny mé dcery Adélky. Roste mi před očima, až mě mrzí, jak moc rychle to letí.

  • I já jsem zase o rok starší :)

  • Začala jsem využívat volný čas na maximum--peču, cvičím, píšu a ze všeho mám radost.

  • Taky jsem začala pracovat při mateřské, splnil se mi tak menší sen. Práce mě baví!

  • Jsme zase o krok blíž k bydlení v našem domě, v pátek jsme KONEČNĚ dostali stavební povolení, na podzim vše vypukne.

Toto léto jsme si užili a budu na něj ráda vzpomínat.

Adélka se s létem rozloučila pořádně o víkendu. Užívala si ho ve vodě a odměnila nás svými prvními kroky. Byl to jeden z nezapomenutelných okamžiků, seděli jsme na zahradě, grilovali, slavili mamčiny narozeniny a A. se najednou pustila a šla.



Ať máte krásný podzim!
Já se na něj těším.


Z.♥

7 komentářů

  1. Gratuluju k prvním krůčkům a vlastně ke všemu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásně pozitivní! Rozkošné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Optimismus je hlavně na mateřské velmi důležitý :)

      Vymazat
  3. Gratuluji k narozeninám holky i k úspěchům :) a ať tě práce naplňuje a baví :))

    OdpovědětVymazat
  4. Adélka má vo vode naozaj super fotky! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.