pátek 7. srpna 2015

Naše minidovolená v Alpách


Naše malá dovolená je za námi a mně je líto, že tak rychle utekla.

Bylo nám ale krásně a Alpy jsou místo, kam se určitě chci vracet. 

Vyrazili jsme v sobotu ráno směr Slovensko, odkud pochází můj muž, tam jsme přespali a v neděli ráno odjeli směr Semmering. Od nás z domu i z Nitry, kde jsme byli, je to zhruba stejná vzdálenost, cca 2,5 hodiny cesty. Z cesty jsem měla celkem obavy, protože Adéla nesnáší cestování (bytostně nesnáší pobyt v autosedačce, stejně jako v jídelní židličce a všude tam, kde je připoutaná). Po cestě do Alp se stal ale zázrak, A. po půl roce usnula v autě (sama od sebe rozhodně ne, musela jsem ji ukojit ke spánku) a my měli chuť otevřít si šampáňo, protože spala celé 2 hodiny. 

Neuvěřitelné 2 hodiny ticha a klidu na kochání se krajinou:)

Ubytování jsme měli zajištěné v tomto hotelu, vřele jej doporučuju všem. Byli jsme nadšení. Velikou výhodou je to, že personál mluví slovensky i německy, takže i já, která umím německy možná tak pozdravit, jsem se domluvila. Hotel je situován mimo centrum Semmeringu, takže je tam úžasný klid, krásný výhled a opravdu ideální místo k relaxaci.

Pobyt v Alpách jsem dostala od mého muže k narozeninám a vždy, když někam jedeme, se mě neustále, pořád dokola ptá, jak se mi tam líbí:-) Udělal mi opravdu velikou radost, protože se mi tam líbilo maximálně. 

V ceně jsme měli plnou penzi, jídlo bylo tak moc dobré, že se mi vůbec nechtělo odjíždět. Snídaně i večeře byly formou švédských stolů, což bylo něco na mě:) Hotel myslí i na rodiny s dětmi, venku bylo veliké hřiště, trampolíny, skluzavky, uvnitř dětská herna a velký bazén pro všechny ubytované (tam teda byla celkem studená voda, jediný, kdo nedrkotal zubama byla Adel:))


Škoda jen, že jsme tam byli jen na pár dnů, okolí Semmeringu je fakt hezký, tipů na výlet je spousta, příště vyrazíme aspoň na týden.

A zase jsme fotili o sto šest...



V pondělí nám počasí moc nepřálo, ráno byla hrozná mlha. Vyvezli jsme se lanovkou, vyšlapali asi tisíc schodů na rozhlednu a neviděli vůbec nic:)





Ale ta příroda, ta je tam nádherná....








Líbilo se nám tam všem 3.







Máte nějaké oblíbené místo, kde se vám líbilo tak, že byste se tam rádi vraceli znovu a znovu?

Z.♥

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.