pátek 25. září 2015

Didymos Indio rubín-mandarinka

Tento týden jsem měla doma na testování úžasný šátek. Kdo četl mé příspěvky o šátcích a všeobecně o nošení dětí, tak jistě ví, že značka Didymos patří mezi nejoblíbenější. Jejich šátky mi vyhovují, hlavně ty z řady Indio.

Jsou akorát široké, tenké, některé dostatečně nosné a mají prostě překrásné barvy.

První zkušenost s Didymosem jsem měla díky šátku Didymos Lisca, pak přišel na řadu Didymos Indio Aurora, malou recenzi si můžete přečíst třeba v jednom mém článku zde.

A teď už k věci.

Přišel mi domů šátek Didymos Indio rubín-mandarinka. Je pravda, že barva mě moc nenadchla, moc nemusím červenou ani oranžovou, když se teď ale dívám na fotky, na těle a na světle vypadá vlastně úplně jinak, než v krabici a líbí se mi víc, než když jsem ho navazovala.



Výrobce uvádí gramáž pod 250 g, což by mělo signalizovat to, že 12 kg dítě na vašem těle už opravdu nebude pohodlné. Nejdřív jsem zkoušela batoh, ten nejjednodušší úvaz na záda, přiznám se, že jsem utahování odflákla a nošení mi nebylo pohodlné, šátek mě tlačil na ramenou.
Později jsem ale vázala DH a KsK (vždy si říkám, pokud to někdo čte, ví, o čem píšu?:-))) a když jsem si na úvazu dala záležet, dalo se to. To jen svědčí o tom, jak moc je nosnost a pohodlnost šátku subjektivní.

Vyrazili jsme s foťákem ven a nafotili pár fotek na památku, mám z nich velikou radost.






Jak se líbí vám?

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.