pátek 11. září 2015

Kosmetika na září


Pravidelní čtenáři jistě ví, že za kosmetiku já utrácím minimálně, tento měsíc jsem si ale udělala radost novými kousky.





Astor make-up+pudr

Je super, hezky drží, zmatní pleť a vydrží. Při koupi pudru je pro mě nejdůležitější to, aby obsahoval zrcátko a houbičku a aby vydržel. Nejsem moc náročná, že?




Make-up a korektor Essence

Essence kosmetiku mám moc ráda, za málo peněz hodně muziky. Člověk by čekal, že když je tak levná oproti konkurenci, kvalita bude nevalná, ale třeba korektor si kupuju jen od této značky a jsem s ním moc spokojená.





Pleťové masky Freeman

Ty jsem zkoušela poprvé. Černá-z uhlí a cukru je super, tu jsem si pak hned koupila i ve větším balení. Po aplikaci se pleť krásně prohřeje a zůstane jemná jak kůže miminka:)

Modrá-antistresová mě neuchvátila. Maska je v reálu opravdu modrá, musela jsem si ji aplikovat, když dcera spala, jinak bych ji dost vyděsila. Navíc i po opláchnutí jsem měla pocit, že má můj obličej pořád modrý nádech.


 
 
 
Jaké máte oblíbené masky vy?
 
Hezký víkend,
Z.♥

1 komentář

  1. Makeup Essence jsem ještě nezkoušela. Zajímala by mě recenze. Masky mám ráda hlavně pytlíčkové

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.