pátek 2. října 2015

Našich 7 let spolu

Příspěvek o našem výročí mám v hlavě už dlouho, ale nějak nestíhám ho sepsat.

Dcera už ale konečně ulehla, tak jdu do toho.

Přemýšlím, co jsme za těch 7 let všechno stihli a je toho opravdu hodně. 
Procestovali jsme spoustu zemí, navštívili krásná místa, koupili byt, který jsme do roka prodali a rozhodli se stavět dům. Taky jsme se zasnoubili a pak se nám narodila dcera. Vlastně si myslím, že už nám vůbec nic nechybí, jen ta svatba :-)

Poznali jsme se v roce 2008, oba jsme studovali VŠ, paradoxem je, že jsme se potkali v Tescu, kde jsme si oba přes prázdniny přivydělávali za pokladnou. Můj drahý ke mně chodil každý večer nakupovat, neustále mi skládal komplimenty, jak jsem ta nejhezčí pokladní v celém Tescu :-) Myslím, že jsme oba dva bavili lidi ve frontě, ale moc ráda na toto období vzpomínám.

M. se mi líbil od prvního momentu a jeho vytrvalost mi připadala kouzelná :) Doslova mě balil o sto šest, jediné, co mě zaráželo, byl jeho hodně divný přízvuk. Pak jsem se asi o týden později na první schůzce dozvěděla, že je můj muž ze Slovenska, ale aby mě ohromil, chtěl mluvit česky (což místy znělo fakt vtipně a v té době mu to fakt vůbec nešlo) :-)

Můj muž v té době dělal vrcholově atletiku. Čas, kdy jsme byli spolu, jsme si museli vždy dobře zorganizovat, stíhali jsme práci, školu a jeho každodenní tréninky i častá soustředění.

Od začátku jsem věděla, že je to chlap, kterýho si jednou vezmu. I když jsme oba velmi, velmi tvrdohlaví a neústupní, mám pocit, že jsme se pro sebe narodili.

A jaký je to paradox, že kdyby nebylo té mnou nemilované atletiky, která mě vždy nudila, nikdy bychom se nepotkali. Martin totiž celý život bydlel v Košicích, které jsou od Brna opravdu velmi daleko a do Brna se přestěhoval kvůli sportu.

Věřím na osud.

A věřím, že vše, co se stalo, předtím, než jsme se poznali a lidi, které jsme oba dva potkali, to vše nás posunulo kupředu.


Hledala jsem nějaké starší fotky, občas je hezké si připomenout roky minulé.



r.2010--naše první dovolená v Česku, Český ráj

r.2013- zásnuby v Budapešti


r.2014- budeme 3

r.2014- jsme 3

r.2015- naše první jaro s Adélkou

Jak jste se seznámili vy? A co vše jste za dobu, co jste spolu stihli?

Hezký víkend,
Z. ♥


1 komentář

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.