úterý 20. října 2015

Podzimní barvy

Podzim je moje nejoblíbenější roční období. Mám ráda ty neuvěřitelné barvy, akorátní počasí, kdy není ani zima, ani teplo a hlavně procházky ve spadaném listí.

Tento podzim je zatím takový smutný, mám pocit, že pořád prší, Adélka je šíleně nachlazená, tak, jak jako nikdy v životě, takže venku netrávíme tolik času, kolik bych si představovala a doma je nuda k uzoufání. Zabavit 15 měsíční dítě je opravdu náročná věc.

I tak se mi ale podařilo nafotit pár hezkých fotek vystihujících naše procházky.














Jak si podzim užíváte vy?
Doma v teple nebo venku? 


Z.♥

2 komentáře

  1. Zuzi, ja treba podzim moc nemusim, ale casto si na vas venku ted vzpomenu, na vase fotky atd. a snazim se tu krasu taky videt :) Musi mi k tomu ale svitit slunicko, jinak je to porad marny:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez slunka to není ono:-)
      Dnes jsme šly s dcerou lesem a pořád ze stromu padalo žlutý listí. Byla to taková nádhera, že mě to až dojalo.
      Ale dny, kdy jsme zavřený doma a venku lije a lije mě dohání k šílenství:-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.