úterý 6. října 2015

Mum´s Era Nordik Cherry

Minulý týden jsem měla možnost testovat šátky, v ČR celkem neznámé, značky Mum´s Era. Můžete je zakoupit, popřípadě si o nich něco přečíst zde. Majitelkou e-shopu je moc milá maminka Katka, která mě dostala svojí neuvěřitelnou ochotou (mám pocit, že to už se dnes opravdu tak často nevidí). V jejím obchodě můžete zakoupit i různé recy-věci z šátků, ať už se jedná o ozdoby do vlasů nebo úžasné capáčky.

Šátek Nordik Cherry spadá přesně do kategorie šátků, jaké mám ráda. Není to žádná deka, je tenký, vzdušný, se zkosenými cípy, dělá malý uzel a je akorát tak široký (70 cm).

Když jsem ho poprvé uviděla, byla jsem z něj rozpačitá, má neuvěřitelně zvláštní strukturu, takovou plastickou. Navázaný pak ale vypadá úplně jinak, než poskládaný v krabici.



Vyrazili jsme na podvečerní procházku do přírody, dceru jsem měla uvázanou v batohu a musím říct, že ač tento úvaz nemám ráda, protože mě z něj po čase řežou ramena, šátek to zvládl naprosto v pohodě.
Musím ho tedy doporučit jak na menší děti, tak i na těžší batolata (dcera má aktuálně 12 kg). Přes den jsem v něm uspávala v KsK a také se to dalo.



Za sebe tedy značku rozhodně doporučuji, moc příjemně mě překvapila.



Mimochodem, víte, že právě probíhá Světový týden nošení dětí?
 
Z.

2 komentáře

  1. Bylo mi cti, ze nase satky vyzkousely dve takhle krasny holky! :)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.