pátek 9. října 2015

Věci, za které jsem vděčná

Dnes jsem si na blogu mé kamarády přečetla článek, kde si sepsala seznam věcí, za které je vděčná.

Tak nad tím hned dumám a rozhodla jsem se seznam sepsat také. Moc by mě pak zajímal i ten váš.




  • Jsem vděčná za to, že mám zdravou rodinu. Až s dítětem si opravdu na 100% uvědomuju, jak je zdraví ta nejdůležitější věc na světě.



  •  Jsem vděčná za to, že mám tak úžasného muže. Ač mě někdy neuvěřitelně rozčiluje, třeba tím, že zásadně nechává v obyváku ponožky, když chystá večeři, nechává po sobě drobky, vím, že jsou to prkotiny. Jsem vděčná za to, že jsme měli možnost se potkat.



  •  Jsem vděčná za to, že mám hezký život. Můžu sobě i dceři koupit, co chci a nemusím přemýšlet nad tím, jestli mám na rohlík nebo ne. 



  •  Jsem vděčná za to, jak mě rodiče vychovali. Vážím si toho ještě víc právě teď, kdy jsem matkou a vím, jak hrozně moc těžké je někdy starat se o dítě. Jako bezdětnou mě nikdy nenapadlo, že i větší děti často pláčou a že potřebují tolik péče. Věřím a jsem přesvědčená o tom, že péče a láska, kterou dítěti rodiče dávají odmalinka, se jim jednou vrátí v podobě slušně vychovaného hodného člověka.



  •  Jsem vděčná za to, že si můžeme plnit svůj sen a že budeme bydlet v domečku, v klidu, na vesnici, pod vinohrady...



  •  Jsem vděčná za dobu, ve které žijeme. Naši zemi nesužuje válka, můžu jít volit, můžu cestovat, kam chci, koupit si, co chci, poslouchat hudbu, jakou chci a nikdo mi nemůže kecat do života.



  •  Jsem vděčná za to, že můj muž hezky fotí. Fotky pro mě znamenají hrozně moc, čas šíleně letí a já už teď vím, že až Adélka bude dospelá, bude mít na dětství krásnou vzpomínku v podobě hezkých fotek.
A to by bylo asi tak vše:)

Za co jste vděční vy?



Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.