úterý 24. listopadu 2015

Květákové placičky


Jaké je nejoblíbenější jídlo vašich dětí?
Kdyby Adélka uměla mluvit, řekla by polívka a placičky. Placky dělám na 100 způsobů ze všech možných druhů zeleniny a květákové patří mezi ty nejoblíbenější a přitom jsou tak jednoduchý.

Tady je recept:

1 květák
1 vejce
3 lžíce hladké mouky
majoránka, trocha soli, česnek
krupice na zahuštění (používám BIO pohankovou)

Vše smíchejte dohromady, zahustíte krupicí dle potřeby a pak na pánvi opečte malé placičky.







Můžu se po nich utlouct já i dcera. Jíme je jen tak, s bramborami nebo salátem.
Jaké je oblíbené jídlo vašich dětí?

A jak moc se změnil jídelníček poté, co jste se stali rodiči?

Za mě moc ne, já vždy jedla celkem zdravě, jen jsem se musela naučit dělat polívky, ty Adélka miluje. Ne, že bych je předtím neuměla, ale nikdy jsem na ně moc neměla chuť.

Pokud máte nějakou oblíbenou stránku s recepty, kde se inspirujete, když vaříte dětem, budu ráda za odkaz.

Z.




Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.