středa 2. prosince 2015

Vánoce se blíží


Vánoce se blíží, já mám dárky nakoupeny, tak je na čase si sepsat, co jsem pro tento rok vymyslela, třeba to pro někoho bude inspirující.

S mužem jsme se dohodli, že si letos dáme jen drobnosti, největším dárkem nám bude dům. Dcera bude mít pár dní po Vánocích rok a půl a dárky pro ni, to pro mě byl největší oříšek. Trávila jsem dost času pročítáním diskuzí, co baví děti v tomto věku, zvažovala jsem, co koupit a co ne, když jsme byli na návštěvě u kamarádek, psala jsem si do mobilu poznámky, co ji nejvíc bavilo...Já dárky nakupuju moc ráda, dokonce můžu říct, že se v tom až vyžívám, ale snažím se nakupovat opravdu uváženě.

Taky musím říct, že jsme si na Vánoce vždy dávali hodně dárků. Nemusely být drahé, kolikrát šlo o párkorunové blblosti, u kterých se člověk spíš pobavil, ale bylo jich víc, takže jsem letos měla trochu problém krotit se.

Pro Adélku jsem vybrala samozřejmě nějaké hračky- dřevěný vláček s postavičkami, sadu na písek, dům, ve kterém jsou schovaná zvířátka a vydává spoustu zvuků a taky dostane svoji první panenku. Na tu jsem zvědavá nejvíc a vybírala jsem ji opravdu poctivě. Umí 50 slov a aspoň mi konečně někdo řekne "Mám tě ráda,maminko" :-)







Objednala jsem i nějaké knížky, ty kupuju pravidelně, jen je nemám nafocené- hitem je ale knížka, co vydává zvířecí zvuky. Když jsme u kamarádky, Áďa po ní okamžitě sáhne.

Pak taky stan, který bude v pokojíku...


Capáčky a nějaké oblečení, to nakupuju průběžně a v poslední době ho bylo opravdu hodně. Poštěstilo se mi narazit na samé hezké kousky, kterým bych pak ráda věnovala samostatný příspěvek. 



Od našich pak dostane ještě sáně a velikýho plyšovýho medvěda (má teď tulící období a tulí se k všem a ke všemu).

Rodičům jsem nechala udělat fotoknihu Adélky na http://www.bontia.cz/. Dělávám tam každý rok kalendáře pro prarodiče a s kvalitou jsem zatím nejspokojenější. 





A protože jsou to milovníci Thajska a stále na svojí nejlepší dovolenou v Thajsku vzpomínají, koupila jsem jim jak jinak než poukaz na thajskou masáž.

Každý rok jsem rodiče pravidelně obdarovávala poukazem někam do lázní, letos ale kvůli stavbě domu šetříme, takže lázně musí oželet.

Muži jsem letos nakoupila tak trochu netradiční dárky, ale o těch tu nemůžu psát, protože je můj příležitostný čtenář a pak by od Ježíška neměl překvapení :-)

Co jste nakoupili nebo budete kupovat vy?
Inspirace není nikdy dost.

Krásný advent,

Z.♥





2 komentáře

  1. Kupovala jsi přímo ty Capiki s medvídek? Na ty se chystám teď pro Martina :-) Jinak my s tátou jsme mu koupili jen Tatru. Zatím hračky nemají smysl, když má nejraději vařečku a plastovou lahev naplněnou těstovinami. Ještě možná dokoupím nějaké knížky pro nejmenší, nejlépe s ilustracemi od H. Zmatlíkové, protože už jsme sice nějaká leporela apod. dostali, ale bohužel tak škaredé, že to snad ani není možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přímo s medvídkem :-) vybrat hezká leporela mi taky trvalo, mrkni sem:
      http://unasdomacz.blogspot.cz/2015/09/cteme-detem.html
      Ty, který tam mám, podle mě mají moc hezký ilustrace a zvířata vypadají reálně.
      Áďa už si poslední dny celkem hezky vyhraje, hračky ji ale pořádně začaly zajímat až kolem roku. Teď se nejvíc baví tím, že sedí na kuchyňské lince a vaříme a pečeme společně.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.