čtvrtek 10. prosince 2015

Domácí esíčka


Jak jste si mohli všimnout, mojí vášní je sladké.
A protože si ho nechci kupovat, odmítám jíst ztužené tuky, často peču. A baví mě to. Když moje výtvory chutnají, dmu se pýchou.

Esíčka mám ráda už od dětství, vždy jsem vyjedla jen ty skořicové a nechala ostatním ty čokoládové :-) Když jsem pak objevila recept na domácí, hned jsem ho vyzkoušela a musím říct, že i když nejsou vzhledově dokonalé, jsou výborné a opravdu chutnají jako ty kupované a tak je dělám celkem často.

Chcete recept?

Tady je:





Na blogu PRADOBROTY jsem častým návštěvníkem, Marcela má všechny pokrmy krásně nafoceny a čerpám z něj opravdu hodně často.


Kde čerpáte inspiraci na vaření a pečení vy?

Mějte krásné dny,
Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.