středa 16. prosince 2015

Náš advent

Adventní čas se pomalu chýlí ke konci. Je to zvláštní, když není sníh a občas to venku vypadá jak na jaře. I tak je pro mě prosinec jedno z nejhezčích období v roce.

Na začátku prosince jsme se byli podívat na rozsvícení vánočního stromečku v Brně ve čtvrti, kde jsme několik let bydleli a teď tu jsme u mých rodičů zase.
 Taky jsme testovali nový objektiv a fotky dělá moc hezké, jen se to s ním pořádně naučit. Dopadá to tak, že fotí jen muž, vzhledem k tomu, že je to manuál, já si na to pořád nějak nemůžu zvyknout...






Teď o víkendu jsme se byli podívat i na tradičních vánočních trzích v Brně na Svoboďáku. To už je pro mě taková tradice, každý rok si musím zazvonit na zvonek a něco si přát. 
Naštěstí jsme tam byli brzy ráno, takže jsme se vyhnuli šíleným davům lidí. Stánky měly čerstvě otevřeno, všude byla krásná vůně svařáku a trdelníků...A já vzpomínala, jak jsme s kamarádkami před pár lety chodily na punč nebo právě svařák. Už aby mi to dítko vyrostlo a mohly jsme si dát repete :)






Dárky mám zabalené, něco málo napečeno, teď už jen čekat, až zazvoní zvoneček...

Moc se těším, jak se na stromeček letos bude tvářit Áďa, loni ji zajímaly jen balicí papíry.

Užívejte předvánočního období,

Z. ♥


Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.