neděle 10. ledna 2016

Didymos Indio Nature

Jeden z opožděných dárků nejen pro mě, ale i pro Adélku dorazil pár dnů po Vánocích. Znáte to, někdo si ve volných chvílích čte, někdo si vybírá boty, kabelky, já si ráda prohlížím šátky. Náhodou jsem narazila v jedné skupině na tento skvost za parádní cenu. Je to Didymos Indio nature. O značce Didymos jsem psala už několikrát, jsou to moje nejoblíbenější šátky a tento je v pořadí 16., který mám doma :-)



Pořád jsem po něčem pokukovala, ale konkrétně jsem nevěděla po čem. Původně jsem měla vybraný tento, Didymos anthracite. Mám ráda jednoduchost a Didy mají krásné barvy, které vypadají na světle skvěle a jsou úžasně pohodlné.


Recenze na ostatní šátky této značky si můžete třeba tadytady nebo tady.

I přesto, že je šátek hlavně pro mladší děti a já mám doma celkem cvalíka, je nám pohodlný a jen tak se ho nevzdám. Zaúkolovala jsem muže, ať nás vyfotí a z fotek mám radost, vyjadřují přesně to, co ve mně šátek evokuje---čistotu a jemnost.



dy si říkám, že je to se mnou fakt špatný, protože za šátky utrácím tisíce. Pak se ale uklidním, že Adélka je malá jen jednou, nosím ji stále hodně a tak si to chci prostě užít se vším všudy.

Z. 

2 komentáře

  1. Přírodní indio miluji a vám moc sluší. Je elegantní, má úžasný vzor a je moc příjemné... A vypadá to, že na léto budu také jedno shánět :-)

    http://www.odhlavyazkpate.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za hezký komentář :-) Já India vychvaluju, kde můžu, jsou to nejlepší šátky.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.