úterý 26. ledna 2016

Konečně u nás doma

Tak jsme se dočkali a konečně se o víkendu přestěhovali.
Den po dni se pomalu zabydlujeme a i když to jde pomalu, jde to.
Většina krabic už naštěstí zmizela, pořád máme ale jeden pokoj, něco jako měla Monika v Přátelích svojí tajnou šatnu, kde končí vše, co nemám kam dát. Takže když objevím předmět, u kterého se mi nechce přemýšlet, kam s ním, šupnu ho tam....:) A netěším se na den, až onen pokoj budu uklízet.
Bydlí se nám krásně. Je tu rajský klid, absolutní ticho, dnes jsem z okna pozorovala západ slunce, popíjela u toho kafe a říkala si, jak jen na světě fakt krásně...
Zatím malá ochutnávka od nás...








Ať se máte minimálně tak hezky, jako my,

Z.

7 komentářů

  1. Za zvolené barvy 10 bodů z 10!A výhled,no paráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče barev, měla jsem jasno, ještě předtím, než jsme začali vybírat :)

      Vymazat
  2. Okno nad dřezem je super věc, vaty jsem ji v jednom bydlení měla. Všechno to máte krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ani. Okna nad dřezem jsem se nechtěla vzdát ani za nic, museli jsme ho posouvat, místo původního plánu.

      Vymazat
  3. Ať se vám bydlí stále takhle dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už brzy tě pozvu, ale pořád je tam bordel :-) Moc se těším!

      Vymazat
  4. Tak to přesně vím, jak blažený je ten pocit štěstí ve svém, taky jsme se stěhovali před dvěma měsíci a je to prostě úžasné ☺

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.