neděle 31. ledna 2016

Lednové nákupy pro Adélku

Dnes je poslední den ledna a tak ještě stíhám sepsat to, za co jsem tento měsíc utrácela. Kdybych měla vypsat všechno, bylo by to na román, protože jsme se zařizovali, takže jsme kupovali veškeré spotřebiče do kuchyně, sedačku, nábytek, no prostě spoustu věcí spojených se stěhováním. Takže výdaje obrovské.

Mimo to jsem ale nakupovala nějaké oblečení pro Adélku, ze kterého mám opravdu radost.

Vše jsou kousky z druhé ruky dovezené z Anglie a za pár kaček. Na jaře budu mít doma malou fešandu :-)Naštěstí je už ve věku, kdy krásně chodí a pokud zrovna nezakopne a nevyválí se v bahně, konečně nastává čas, aby moje holčička nosila to pravé holčičí oblečení.







Tak doufám, že na venkově bude mít pověst elegánky :-)
Jak už jsem psala dříve, jsem ten poslední člověk, který by za oblečení pro dítě utrácel majlant. dá se ale nakupovat i levně a hezky.


Vy, co máte děti, taky vás baví mnohem víc nakupovat pro ně než pro sebe? :-)

Mějte krásný únor!

Z.♥






2 komentáře

  1. Krásné věci, je vidět, že jsou ze zahraničí, protože tady je problém sehnat na holku něco, co není růžové. U nás by z vašeho seznamu neobstál svetr přes krk, jinak všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  2. "Thumbs up" aneb skvělá volba,nej jsou ty pletené svetříky.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.