pátek 1. ledna 2016

Ohlédnutí za rokem minulým




První den v novém roce mám ve zvyku přemýšlet nad rokem minulým a dnes tomu nebylo jinak. Silvestra nemám vůbec ráda, vadí mi hluk, petardy a to, že je téměř kázáno bavit se. Bavím se, když na to mám náladu a ne, když mi to někdo určí. Včera jsem do půlnoci ale vydržela, přiťukli jsme si a šli spát.



Rok 2015 byl pro mě i pro moji rodinu zlomový. Uvědomila jsem si, jak chci žít a co naopak ve svém životě nechci. Já, člověk ryze městský, jsem se rozhodla, že se z města odstěhuju a budu žít na vesnici. Celý náš rok 2015 se nesl v duchu našeho domu. Prošli jsme si neuvěřitelnou byrokracií, vybrali (doufám že) ten nejlepší pozemek, který jsme vybrat mohli a teď už jen vydržet ty 4 dny, než se začne...



Jako máma jsem si tento rok moc užila, i když byl hodně náročný. Adélka oslavila svoje první narozeniny, každým dnem dělá neuvěřitelné pokroky a já mám z malého miminka malou slečnu :-) Díky dítěti se učím trpělivosti a toleranci. Myslím, že pro každou mámu je mateřská obdobím, kdy se snaží najít cestu hlavně k sobě samé.



Začala jsem taky pracovat (i když prací bych to asi nenazvala). Dítě je ve věku, kdy bych ji ještě nikomu nesvěřila, ani z rodiny, natož cizímu člověku. Hledala jsem něco, co bych mohla dělat z domu a podařilo se. Nedá se říct, že by mě práce naplňovala, ale i díky tomu přemýšlím nad tím, co bych do budoucna dělat chtěla, přicházím na zajímavé informace a dostávám milé reakce, což je mi odměnou a plní to účel.



V roce 2015 jsem začala psát i tento blog. A baví mě to čím dál víc. Když se vidím s kamarádkami, se kterými se bohužel nemůžu vídat tak často, jak bych chtěla a řeknou mi, že čtou poctivě každý můj článek, těší mě to. A když mi někdo reaguje třeba na půl roku starý článek, na který náhodou narazí a napíše mi hezký komentář, jak dotyčnému můj článek pomohl, tetelím se blahem :-)



Přeji vám, abyste v dalším roce našli tu správnou cestu, jakým směrem by se váš život měl ubírat, ať kolem sebe máte samé milé lidi a hlavně zdraví, není to jen fráze, je opravdu nejdůležitější a nedá se koupit.



Z.♥


2 komentáře

  1. Hezký nový rok!Ať celé tvé rodině přináší jen to dobré a jen s těmi dobrými!PS:Hl. ať tě psaní blogu baví,páč je to výborné počtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za krásná slova. I tobě úspěšný start do nového roku.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.