čtvrtek 28. ledna 2016

Testování šátku Hopity Tmavá Violka

Během stěhování a nekonečného vybalování jsem měla možnost testovat šátek Hopity Tmavá Violka. Je to pro mě nová zkušenost, protože se jedná o ručně tkaný šátek a žádný takový jsem nikdy předtím v rukách neměla.

Značka Hopity patří mladému páru, na samotném šátku se pak podílí celá rodina, přečíst si něco o nich můžete i na jejich webu. Jak sami píšou:

"Děti pomáhají kde mohou. Tu ustřihnou někde nitku, tu vyvléknou pár nití z nitěnek, tam zase pohopsají po pedálech a zakroutí válcem, aby dospělí měli stále co dělat a trénovali svoji trpělivost a pozornost."

Už na první pohled mě šátek dostal. Barvy jsou krásně živé, syté a navázaný vypadá krásně. 



Vzhledem k tomu, že jsem zvyklá vázat s opravdu extra tenkými šátky a nejčastěji nosím v šátcích z řady Didymos Indio, bála jsem se, jak to bude s vázáním, protože šátek je  to opravdu hutný a těžký. Nosila jsem v něm jen na zádech, v úvazu Double hammock a je pravda, že jsem si s vázáním musela dát opravdu záležet. Nevýhodou šátku je, že při utahování neklouže, hůř se dotahuje, odměnou ale je jeho nosnost. Moje osmnáctiměsíční dcera vážící 13 kilo si na zádech lebedila 2 hodiny, já stihla poklidit celý dům a šátek mě nikde neřezal, záda mě nebolela, takže na obou stranách maximální spokojenost.


Chce to spíš zkušenější nosící, kteří mají úvazy v malíku, umí dobře dotahovat a pak se nosí jedna radost.


Moc děkuji manželům Maděrovým za možnost testování a doufám, že se ke mně dostane do budoucna i další kousek z jejich dílny.

A co vy? Máte zkušenost s HW šátky? Jaké jste měly v rukách a jak se vám v nich nosilo?

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.