čtvrtek 7. ledna 2016

Vzpomínka na předvánoční focení

Před Vánocemi jsme se opět byli fotit. Tentokrát bez táty, zato jsme s Adelínou přizvaly babičku s dědou :)

Byla to taková hurá akce. V prosinci se všude začínaly objevovat rodinné fotky se stromečkem ze všech možných ateliérů a já si říkala, že je škoda, že nás žádné zimní focení nečeká.

Ateliérové fotky ale nemám ráda, přijdou mi fádní. Nejradši se fotíme v přírodě, tam vznikají ty nejhezčí momentky, mrknout se na naše fotky z podzimního focení můžete tady, já se na ně dívám hodně často, patří mezi moje nejoblíbenější.

A tak jsem pátrala a hledala, co a kde narychlo domluvit. Vím, že naše oblíbená fotografka nemá k dispozici žádný ateliér, ani žádné studio, kde by pravidelně fotila a pak jsem náhodou narazila na Alex. Její práci sleduji už dlouho a fotky se mi moc líbí a ona náhodou domlouvala vánoční minifocení a tak to klaplo :) Vybírám si fotografy, kteří si zakládají na dobré fotografii, než na dobré retuši a opět se ukázalo, že jsem si vybrala dobře.









Z fotek mám nejen já, ale i celá rodina obrovskou radost. Jsou takové, jaké jsem si představovala. Přirozené, bez kýčovitých vánočních doplňků. Většinou jsou to momentky, žádné pózování. Jen jsme se váleli, smáli se a Alex cvakala :)









Co na fotky říkáte vy?

Z.


2 komentáře

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.