neděle 7. února 2016

Sestrice Folk Cotton Candy

Jednoho dne jsem večer nemohla usnout a přemýšlela jsem klasicky nad tím, co bych si koupila, čím bych si udělala radost. A pak jsem si vzpomněla, že jsem ten den poprvé zaregistrovala slovenskou značku šátku Sestrice a že je to přece nad slunce jasný. Já, člověk, který má rád určitou symboliku, mám muže Slováka, značná část mé rodiny je taky ze Slovenska a já, člověk milující nošení, nemám doma žádný slovenský šátek.

Úplně mě ta myšlenka nadchla (ano, opravdu mě to nošení baví :-)

Jak by to bylo hezký, kdyby se Adelína nosila v šátku pocházejícím ze země, ke které má tak blízko.

A tak jsem další den sedla k počítači, hledala, pátrala, kochala se. Obdivovala jsem 2 sestry, které se pustily do podnikání a začaly vyrábět šátky s neobvyklým designem. A protože mě poslední dobou provázejí šťastné náhody, dostala jsem kontakt přímo na jednu ze sester, která má na svědomí tyto nádherné šátky a za pár dnů na mě zvonil pošťák a přinesl mi balíček s krásným obsahem.



Hned po rozbalení mé srdce zaplesalo!

Po vyprání má šátek gramáž 290, což je na bavlnu super, ne? Adelína má za pár dnů 19 měsíců, 13 kg, nosí se velmi často a tak potřebuju opravdu kvalitu, co dobře drží a hodně unese a to tento šátek bezesporu splňuje.

Konečně jsme dnes vyrazili na procházku kousek od našeho domu a muž nám nafotil tyto krásné fotky. I přesto, že nosím na břichu, úvaz krásně držel celou hodinku, co se moje dítko neslo, šátek mě nikde neřezal a opravdu je extra pohodlný. A hlavně ta barva! Ta je prostě přesně pro nás.







Značka Sestrice je na trhu zatím krátce, ale svými šátky si získává srdce nemálo nosících. Je to můj 18.šátek a musím říct, že je jeden z nejlepších, jaký jsem kdy nosila, ne-li nejlepší. 

Takže každému, kdo hledá něco, co není okoukané, něco, co nemá každý, vřele doporučuji.

Máte s touto značkou někdo zkušenost? A taky jste si užili slunnou neděli tak krásně jako my?

Z.

11 komentářů

  1. Doslechlo se mi, ze "ukradli" nite Omnifere...Ale satek to je fakt krasnej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to určitě nebylo. Spíš to šíří lidi, kteří ani neví, jak to bylo.
      Barva je moc hezká a hlavně je super i na těžší batole a za dobrou cenu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Nepaci sa mi toto neustale ociernovanie sestric.Ak ma nejaka znacka napr.modru satku,druha uz tu farbu nesmie pouzit?Vsak kolko je znaciek s rovnakymi farebnymi prevedeniami a podobnymi vzormi...Niektori hladaju chybu aj tam kde nie je...Som rada,ze na Slovensku mame svoju satkoznacku.Verim,ze sa babam bude darit a ze ich satky najdu vela milujucich domovov :-)

      Vymazat
    4. Myslím, že to Daniela určitě nemyslela zle, jen píše to, co zaslechla. Já se třeba tady o těch tahanicích dozvěděla až tehdy, když jsem si šátek Sestrice chtěla koupit. Tady ty okolnosti kolem mě nezajímají, zajímám se jen o kvalitu šátku. Shodou okolností jsem se i o tomto tématu bavila s jednou z majitelek značky a ty drby kolem jsou neopodstatněné.

      Vymazat
  2. Ahoj, som rada, ze som natrafila na tak skusenu nosiacu maminu ako ty a mas rovnaku satku ako ja, nedavno zakupenu. Prosim porad mi: satku som si zakupila s tym, ze by som ju rada vyuzivala aj v lete, ale obavam sa, ze ju nebudem moct v lete nosit nakolko je dost hruba. Vies mi odporucit nejaku satku na leto pre 12 kg babo? Dakujem Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě jsou pořád na prvním místě šátky Didymos, řada Indio. Měla jsem jich několik, nejraději mám Indio s konopím:
      http://unasdomacz.blogspot.cz/2015/12/didymos-indio-flamenco-s-konopim.html

      Je to šátek opravdu teňoučký, díky konopí extra nosný (13 kg dcera naprosto v pohodě v KsK), na léto jako dělaný :-)
      India jsou všechny tenký, když mrkneš na příměsi--konopí, len, určitě něco vybereš.

      Vymazat
  3. Andrea: Ahoj Zuzko, mně se tenhle Didymos přesně líbí, ale paní z Didymosu mě odrazovala, že není dobrý v létě a na malé mimčo (2měsíce). Jsem zatím nezkušená šátkařka. Myslíš, že bych ho mohla zkusit, nebo radši Indio jen bez příměsi? (tam se mi nelíbí vzory) V současnosti nosím kamarádčinu Fidellu (čistá biobavlna), ale potřebji větší, takže se rozhlížím. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, toto není Didymos, ale slovenská značka Sestrice. Je z česané bavlny, která lehce chladí. Pokud budou vedra, teplo vám bude stejně, důležitá je tloušťka šátku, tento šátek určitě patří mezi ty tenčí, není to žádná deka.
      Ovšem Didymos Indio (a to jakékoliv, i s příměsí) jsou jedny z nejtenčích šátků, takže ty určitě doporučuji, na léto jsou ideální.

      Vymazat
  4. Omlouvám se, ze všech těch informací o šátcích, co poslední dobou pročítám už se mi asi zavařila hlava :). Měl to být komentář k tvému růžovému Indiu s konopím. A paní z Didymosu nepsala, že není dobrý na léto, ale že není ideální pro začátečníky kvůli složitější údržbě :). P.S. Takže nakonec jsem pořídila Indio. A děkuji za tvůj krásný blog, odkud jsem načerpala spoustu informací, recenze s fotkami jsou skvělé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální je vždy koupit šátek zanošený, pak je hezky měkký a dobře se s ním váže. Já jsem právě z India Flamenca nadšená, za necelý rok, co ho mám, jsem ho žehlila jen dvakrát :-) Pro mě je bezúdržbový. Náročný na údržbu jsou šátky se lnem, ty se hodně krčí a dělají sklady.

      A moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.