neděle 6. března 2016

Jarní nákupy

 Dlouho jsem nepsala nic o tom, co hezkého jsem si koupila.

Jaro, respektive blížící se jaro, je na nákupy období jako stvořené.  
Nemůžu se dočkat, až schovám zimní kabáty, začne se zelenat tráva, přestane pršet a všude budou barvy.. A to nejen venku, ale i doma.


Dnes jsem mrkla na novou kolekci HaM a přesně mi padly do noty doplňky do útulného domova.  A tak jsem si udělala radost barevnými polštářky, ubrousky pod něco dobrého k zakousnutí a utěrkami. Taky jsem si objednala volné široké kalhoty na léto, na ty jsem moc zvědavá (dodnes se moc nemůžu srovnat s tím, že světu vládnou kalhoty s úzkými nohavicemi).








Za další nákup vděčím kamarádce Verči, od které jsem dostala poukaz do mého oblíbeného Tchiba. Barvy to nejsou zrovna jarní, ale já mám ráda jednoduchost a všechny odstíny modré, černé a šedé.





A mám pro vás jednu dobrou zprávu, pokud si chcete udělat radost novým kouskem z HaM, něco málo ušetřit a neplatit dopravu, zadejte slevový kód 0356 při placení :-)

(Konkrétně je to sleva 25% na jeden kus zboží, doprava zdarma, nabídka platí do 9.3.)



Krásnou neděli,

Z.♥



1 komentář

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.