pondělí 28. března 2016

Projekt pokoj pro hosty

Náš dům má 4 pokoje a kuchyň. Všechny místnosti jsou kompletně zařízené tak, jak jsem chtěla, s tím čtvrtým, který je určený jako pokoj pro hosty, jsem si pořád nevěděla rady. V současnosti je tam jen počítačový stůl a postel a návštěvy, které u nás spí, většinou říkají, že to bohatě stačí, že nic víc člověk nepotřebuje. S tím určitě souhlasím, ale pořád jsou to pro mě jen 4 bílé holé zdi se základním nábytkem, což se mi nelíbí. Pořád jsem si lámala hlavu, jak tento pokoj pojmout tak, aby každý, kdo do něj vejde, řekl, že se tam cítí krásně. Pořád jsem přemýšlela nad barvami, nad tím, jak tento pokoj oživit a zároveň zachovat celý koncept domu a pak mě to napadlo. Pokoj bude béžovo-bílo-růžový. Růžovou barvu mám moc ráda a je zvláštní, jak moc má tato barva odpůrců. Myslím si ale, že když se používá s citem a vkusně, vypadá krásně. Nejen na oblečení, ale i v interiéru.
 
Taky jsem se rozhodla pro tapetu. Nikdy v životě jsme nic netapetovali, muž mi to hodně dlouho rozmlouval,ale nakonec jsem si ji prosadila. Chci ji jen na jednu stěnu za postel a těším se na to, jak krásně pokoj oživí . Asi 14 dnů jsem po večerech vybírala tu pravou, zabralo mi to opravdu hodně času, nakonec jsem vybrala tuto. 


 
A taky postupně objednávám různé dekorace, píšu nákupní seznamy a těším se na to, až mi pošťák doveze balíčky a pustíme se do díla :-)




Dlouho jsem taky hledala závěsy. Představu mám jasnou, ale to, co chci, nikde nemůžu sehnat. Naštěstí mám šikovnou mamku, která mi slíbila, že mi je ušije. Někdy bych si moc přála, abych byla tak šikovná jako ostatní, co si vše dokáží ušít, uplést, uháčkovat...Já na to absolutně nejsem a hlavně moje trpělivost s ručními pracemi, to nejde dohromady. Takže béžová látka vybraná, teď už ji jen koupit a mamka se může začít činit :)
 
Při psaní tohoto článku mě hned napadlo, co dám do rámečků na zeď (a to jsem si nad tím lámala hlavu celkem dlouho). Miluju jaro, rozkvetlé stromy a kytky. Takže teď jen vyčkat na to, až vše začne kvést, vyrazíme s foťákem na procházky, pořídíme nějaké hezké fotky rozkvetlých stromů, které se do pokoje budou krásně hodit.
 
Už se moc těším na výsledek. To krásné jarní počasí úplně vybízí k tomu, pustit si trochu jara i k sobě domů.
 
Užívejte i vy,
a hezké Velikonoce :-)
Z. 

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.