středa 20. dubna 2016

Čas na kávu

 Kdyby se mě někdo zeptal, čeho bych se nedokázala vzdát, jedna z odpovědí by určitě byla káva. Piju ji asi od 15 let a když ji nemám, pozoruju na sobě silně abstinenční příznaky:-) Jediná doba, kdy jsem ji nemohla ani cítit, byla první třetina těhotenství, pak jsem si ji dopřávala každý den.

Jedna z prvních věcí, kterou jsme si do nového domova koupili, byl kávovar. Tak moc jsem se na něj těšila! A od té doby má pro mě pití kávy zcela nový rozměr, protože si doma dokážu udělat stejnou kávu jako v kavárně (taky jsem tím výrazně ušetřila za vysedávání v nich).

Piju 3 kávy denně, jednu ráno po snídani, když se s Adélkou díváme na pohádky, druhou po obědě, když dítě spí a třetí navečer s mužem, kdy si vykládáme, co nás během dne potkalo.








4 komentáře

  1. Kávovar je výborná věc a sama bych si ho ráda pořídila. Jenže nemáme v kuchyni dost místa. Nakonec možná skončím u bialeti konvičky (nebo jak se to píše)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den. Muzu se prosim zeptat, ktery typ kavovaru mate a jak jste spokojena?? Po DeLonghi touzim uz dlouuuho, predlouho, ale letos uz se na nej opravdu chystam:) Dekuji moc! Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den. Muzu se prosim zeptat, ktery typ kavovaru mate a jak jste spokojena?? Po DeLonghi touzim uz dlouuuho, predlouho, ale letos uz se na nej opravdu chystam:) Dekuji moc! Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pákový kávovar De'Longhi ECO 311 a spokojená jsem moc :) Vybírali jsme ho hodně dlouho a vybrali jsme dobře.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.