pondělí 25. dubna 2016

Naše první dovolená

Poslední dny vybírám místo, kam v létě vyrazíme na dovolenou. Nejdřív jsme plánovali, že bychom vyrazili poprvé ve 3 k moři, včera jsem ale objevila úžasné místo u nás v Česku, kam mě to moc láká, tak ještě nevím, kterou variantu nakonec zvolíme. A tak mi to nedalo a po hodně dlouhé době jsem si prohlídla fotky z naší první dovolené, kam jsme vyrazili ve 3. Adélka měla tehdy 2 měsíce a my na pár dnů vyrazili do Luhačovic a pak se přesunuli dál do Beskyd. Pamatuji si to jako dnes, byl pátek, měla jsem nás sbalit, dítě naprosto bojkotovalo spánek, při přebalování mi A. počůrala nachystanou hromádku oblečení, muž nás měl za chvíli vyzvednout a já polonahá pobíhala po bytě a říkala si, že je to pro mě nadlidský úkol, abychom vyjeli včas.



Byla to vlastně taková neplánovaná akce. Rodičům jsem jako poděkování za to, že nám pomáhali se stěhováním a částečnou rekonstrukcí bytu, koupila víkendový poukaz do Luhačovic. A mamku pak napadlo, ať jedeme taky, ať si seženeme ubytování ve stejné vilce nebo někde poblíž, že nám A. aspoň na chvíli pohlídají a my tak budeme mít možnost si na chvíli odpočinout. A tak jsem po večerech seděla u počítače, obvolávala hotely, jestli mají volno a přemýšlela, jak to udělat.

Víkend jsme tedy strávili v Luhačovicích a i přes mé obavy, jak to s tak malým dítětem zvládneme, nám bylo krásně. Bylo to vlastně poprvé, co jsme byli s mým mužem celou půl hodinu sami, na masáži :-)

Dnes zpětně lituju toho, že jsme necestovali víc, pak totiž přišel naprostý bojkot jízdy v autě a každá cesta byla utrpením pro nás všechny. Adelína téměř celou dovolenou prospala, k bytí potřebovala jen kojení, plínu a místo pro odpočinek. Jak úžasný neřešit to, jak dítě zabavit a co mu dát k jídlu.



Pak jsme se (už sami, bez našich) přesunuli do jedné malé vesničky, kousek od Rožnova pod Radhoštěm. Bydleli jsme v úžasném rodinném penzionu, kde nás bylo ubytovaných jen pár, výborně tam vařili a i přesto, že skoro celou dobu pršelo, v době, kdy jsme vyráželi na výlety, se vždy vyjasnilo a my tak mohli poznávat krásy okolí. V Beskydech jsem byla poprvé a moc bych se tam chtěla vrátit znovu, je tam krásně. Navštívili jsme Skanzen v Rožnově a pak si dali výšlap na Radhošť. Troufám si tvrdit, že Áďa byla jedna z nejmladších turistek, co kdy Radhošť navštívila:-)

Vzpomínám si taky na to, že mě hrozně rozčilovalo s sebou všude tahat kočár. Áďa v něm vydržela asi do půl roku, pak už ho dost bojkotovala a mně prostě nikdy nepřirostl k srdci. Je pro mně mnohem pohodlnější ji mít v šátku nebo nosítku. Tak pro příště už budu moudřejší.

Taky je vtipný se zpětně dívat na to, jak jsem po porodu vypadala. Připadala jsem si tak dobře a byla tak pyšná na to, že jsem poporodní kila rychle shodila, přitom jsem vážila o 15 kg víc než dnes.






Každopádně to bylo krásných pár dnů, na které moc ráda vzpomínám a pokud stejně jako já přemýšlíte, kam letos vyrazit a nechcete do zahraničí, Valašsko vřele doporučuju. Je tam krásně. A hlavně na každém rohu koupíte moje milované frgály.

Z.

2 komentáře

  1. Valassko je nadherny, diky za pripomenuti, kdybysme jen meli vic volna a casu na dovolene. No, nic budu na tolhle misto myslet.

    OdpovědětVymazat
  2. Luhačovice jsou nádherné, letos jsme si tam také udělali výlet :)
    https://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.