úterý 12. dubna 2016

Pokoj pro hosty

Nedávno jsem psala článek o tom, jak se chystáme zařídit pokoj pro hosty. A protože nezahálíme, pokoje už je téměř ve finální podobě. Jsem člověk, co nerad věci odkládá, proto i když bydlíme v domě 3 měsíce, vše už je téměř hotovo dle mých představ a myslím, že dům vypadá útulně a zabydleně.
 
O víkendu jsme tapetovali jednu stěnu za postelí, respektive muž tapetoval a my s dcerou dohlížely. S výsledkem jsem moc spokojená. Tapeta má hezký jemný vzor a pokoj krásně zútulnila. Postupně jsem nakupovala doplňky, objednávala nábytek a teď už je vše téměř vyladěno dle mých představ (ještě teda čekám, až mi mamka ušije závěsy, protože jsem si z nabídky na internetu nebyla schopná žádné vybrat).
 
Zbývá poslední úkol- vyvolat fotky, zarámovat, pověsit rámečky a závěsy a je hotovo.







 
A jedna mobilová, protože se mi nedaří foťákem zachytit celý prostor.


Co říkáte na výsledek?
Z.

5 komentářů

  1. Hlásím se na testování pokoje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Klidně někdy dojeďte, moc rády vás s A. poznáme :)

      Vymazat
  2. Krásné. Líbí se mi ty poličky. Už jsem si objednala podobné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, poličky jsou z IKEA, jsou za pár korun a dobře se přidělávají na zeď. Máme v každým pokoji jednu :)

      Vymazat
  3. Nádhera! Asi přijdu na návštěvu :)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.