sobota 9. dubna 2016

Sloní oslava

Adélka má zítra 21 měsíců a to znamená jediné. Blíží se oslava druhých narozenin. Já vím, je to až za čtvrt roku, ale uteče to jak voda.

Když měla rok, bydleli jsme u babičky, zrovna byly ten víkend hody, kam se chystala celá rodina a oslava to byla jen malá. Pochutnali jsme si na dortu, seděli na zahradě, grilovali, Áďa si rozbalila dárky, které ji skoro vůbec nezajímaly, radost měla jen z houpacího koníka, kterého má ráda dodnes. Navíc nebyla ve své kůži, ještě ten den večer dostala vysoké teploty a léčila se pěkně dlouho. 

Letos bych to chtěla jinak. Navíc už mám doma velkou holku, která vnímá spoustu věcí, dokáže se radovat z maličkostí a věřím, že si letos oslavu užije mnohem víc. A taky k tomu máme konečně své prostory, velikou zahradu, která sice zatím vůbec nevypadá jako zahrad, ale zhruba za 14 dnů se začne stavět terasa, pergola a já už mám před očima to, jak celá rodina sedíme venku, pochutnáváme si na dobrotách a užíváme si Adélčin den.



Moc mě baví dekorace všeho druhu, při zařizování domu se v tom lehce vyžívám a tak tomu nebude jinak i u oslavy. A protože je Adélčino nejoblíbenější zvíře slon, oslava bude, jak jinak, sloní :-)

A tak postupně objednávám, hledám inspiraci, vymýšlím a nakupuju dárky a moc se na ten den těším.







Z.

1 komentář

  1. Máte to moc krásné, nejlepší jsou cupcakes. U nás je nejoblíbenější dekorace balonky, které si pak malí návštěvníci berou sebou domů :-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.