pondělí 2. května 2016

Hezky česky

Dnes mi pošťák donesl 2 balíčky, ze kterých mám velkou radost. Byly v nich totiž tepláčky pro Áďu, které jsem objednávala na Fleru a na které jsem se moc těšila.

O dětském oblečení už jsem psala několikrát. Nejsem zastáncem utrácení horentních sum za značky, nikdy jsem nic neobjednávala v Nextu, Zaře a podobných obchodech, které frčí. Když už chci pro dítě něco hezkého, dívám se právě na Fler, kde se dlouhé hodiny kochám a vybírám. Navíc si moc ráda připlatím za české výrobky.



Vybírala jsem turky, což jsou kalhoty s nízkým sedem a vysokým pasem. Díky tomu dětem nelezou holá záda, i při vyhrnutí kalhot nemají holé nohy a vhledem ke střihu se kalhoty dají označit i za rostoucí, protože vydrží opravdu dlouho. Jsou ideální na nošení v šátku nebo nosítku (dítě nikde netlačí, neřežou), na doma, na ven i jako pyžámko.
A tak jsem pátrala a objevila 2 prodejkyně, co šijí kalhoty z krásných látek, které jsem ještě na nikom neviděla. Cena za 1 kalhoty je v rozmezí od 100-200 Kč, což je prostě úžasná cena, vzhledem k tomu, že se nejedná o produkt, jakých se denně v továrnách vyprodukují stovky, ale je v tom započtena originální látka a hlavně čas a úsilí, které do ušití člověk musí investovat. 
Ještě před mateřskou jsem měla v plánu koupit šicí stroj a šít. Pořád jsem tak nějak žila v domnění, že když člověk šije, musí ho to zákonitě vyjít mnohem levněji, než kupované oblečení. Pak jsem pátrala po cenách látek a zjistila, že tomu tak vůbec není. Dnes jsem ráda, že jsem ten stroj nekupovala. Nejsem trpělivý člověk, možná bych se do toho časem dostala, jen nevím, kde bych získala ten čas. Já si radši večer sednu k oblíbenému seriálu a odpočnu si po celodenním zápřahu.
Proto mám fakt velkou radost, když objevím někoho, kdo prodává krásné cenově přijatelné věci. A to platí i u oblečení pro dospělé. Za chvíli se chystáme na svatbu a než abych obíhala obchody, mám vyhlídnutou právě na Fleru sukni, kterou budu mít na míru a vím, že ji neuvidím na x dalších lidech.





Kalhoty jsou přesně takové, jaké jsem si představovala. Z příjemné látky, veselé, barevné. Jsem zastáncem toho, že děti by měly být hlavně dětmi, nějak se mi nelíbí ta stylizace do oblečení jak pro dospělé. Proto moje dítě opravdu nemá saka, košile a nic podobného.

Z.

7 komentářů

  1. Moc pěkné, jen nikde nevidím link:) Prosím, prosím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalhoty jsou od dvou prodejců:
      http://www.fler.cz/zbozi/teplacky-turky-srdickove-a-cepicka-na-prani-7290579

      http://www.fler.cz/eminni

      Vymazat
  2. Taky malé nakupuje gaťátka na Fleru, radši tam už moc nelezu, neboť mám pocit, že by to všechno (co mě omráčí) ani nestihla vynosit :) No a se šicím strojem jsem možná udělala chybu.. během těhotenství jsem chodila do kurzu a stroj jsem si domů pořídila až těsně před porodem.. No a vzhledem ke spacím návykům naší princezny (u kojení nebo v jedoucím kočárku čili přítomnost matky nutná) jsem od té doby neměla ani minutu na nějaké opáčko.. Takže z kurzu jsem asi vše zapomněla a na stroj se práší.. Docela už zvažuju, že ho prodám :/ Nebo mám být optimistka a doufat, že se k tomu šití někdy přece jen dostanu? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dítě jednou začne spát, fakt! Ale měla jsem to stejně, do půl roku v jedoucím kočárku, později u prsa nebo na mně. Z nočního vstávání jsem byla tak vyčerpaná, že jsem většinou přes den spala s ní. Takový věci se nezapomínají, za půl roku ho už určitě oprášíš :-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.