pondělí 23. května 2016

Šátek Mum´s Era Mendi Denim

Měla jsem možnost si na nějaký čas ponosit dítě v úžasném ruském šátku značky Mum´s Era. Za tuto možnost moc děkuji Katce, která v Česku ruské šátky prodává, doporučuji její stránku na Facebooku, nemá tam jen šátky, ale i spoustu úžasných doplňků pro nosící rodiče, odkaz tady.

Nebyla to moje první zkušenost s ruskými šátky, moje recenze a reálné fotky dalších kousků můžete najít na blogu ve starších článcích. Vmeste Kenya Lilac tady, Mum´s Era hvězdné nebe tady a Mum´s Era Nordik Cherry tady.

Když jsem šátek poprvé uviděla, hned mě zaujal vzor. Podobný jsem ještě na žádném jiném neviděla, hodí se pro holku i kluka, navíc modrá a hnědá jsou moje oblíbené barvy a ladí nám k očím.



Mám ráda neokoukané věci, proto mě tak baví objevovat značky, o kterých málokdo ví a rozšiřovat tak nejen sobě, ale i ostatním obzory.
Šátek je středně silný, měla jsem v rukách tenčí (třeba Didymos Indio, Divu Essenza), ale taky mnohem silnější šátky, ty já nerada.
Moji 13 kg dceru unesl naprosto v pohodě v úvazu Kříž s kapsou uvnitř, nikde nic neřezalo, první věc, kterou jsem si po navázání uvědomila, bylo to, že jsem pěkně dlouho nezažila, že by uzel držel tak pevně jako u tohoto šátku. Úvaz se během nošení ani nehnul.
Bohužel jsem neměla možnost navázat dítě na záda, to poslední týdny silně bojkotuje, vlastně celkově už do šátku moc nechce. A tak to tak vypadá, že jsou to naše poslední šátkové fotky, už preferuje jen nosítko.
Je to zvláštní pocit. Šátků jsem vyzkoušela hodně. K některým z nich mám opravdu silný vztah. Pomohly mi ve chvílích, kdy dcera byla nemocná, kdy plakala, kdy chtěla být jen u mě a teď leží opuštěně ve skříni. Ale jak se říká, jedna éra končí, druhá začíná. Zažila jsem úžasných 22 měsíců nošení, kdy jsme navštívili místa, na která bychom se s kočárem nikdy nedostali, mám v počítači spoustu krásných nosících fotek a až jednou budu stará, budu se sentimentálně dojímat nad tím, jak jsme se k sobě v šátku tulily.





Tento krásný šátek doporučuji spíš na děti od půl roku výš, je ideální i pro batolata. Nosí se v něm jedna radost. A ten vzor na v reálu vypadá prostě krásně.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.