čtvrtek 19. května 2016

Zvířecí figurky Schleich


Adélčiny narozeniny se blíží a tak pomalu vybírám a nakupuju narozeninové dárky. Dnes došly zvířecí figurky Schleich, ze kterých mám velkou radost. 

Zhruba v roce a půl ji začaly hodně zajímat zvířata a tak dostala zvířecí "farmu" po svém tátovi, ta je ale značně opotřebená a často nejde ani poznat, o jaké zvíře se jedná :-) Věčně tahá figurky s sebou, nosí je po kapsách, vozí si je i na návštěvy, usíná s nimi. Takže jsem se rozhodla pořídit nějaké kvalitnější, které vydrží.



Na  figurky značky Schleich jsem několikrát četla perfektní recenze a v reálu jsou opravdu moc hezké. Jsou z tvrdé gumy, propracované do posledního detailu a i když jsou dražší, cena určitě odpovídá kvalitě.
Po obědě jsem je rozbalila, dcera si s nimi hned hrála, pusinkovala je a momentálně si dává šlofíka se zebrou a slonem :-)
(Taky to děláte stejně jako já, že některé dárky dětem ukážete, později zabalíte a dostanou je až na narozeniny nebo Vánoce)?




Aspoň mám inspiraci pro dárky na další narozeniny, svátky nebo Vánoce, zvířecí farma se může začít rozrůstat.


Mějte hezký den,
Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.