čtvrtek 16. června 2016

Dárky k druhým narozeninám

 Adélčiny druhé narozeniny se blíží a pokud máte přibližně stejně staré dítě, třeba vás inspiruju tím, co jsem pro ni nakoupila. O jednom z dárků už jsem psala, jsou to zvířecí figurky značky Schleich (článek je tady). Jednu z figurek jsem Ádi nechala, jejího oblíbeného slona, zbytek zabalila. Oblíbila si ho tak moc, že s ním dokonce usíná :-) Ona je na slony lehce zatížená...

Snažím se vždy kupovat věci, které opravdu využije, hračky téměř nekupuju, protože si jich stejně moc nevšímá. Když už ano, tak vždy dřevěné, které vydrží třeba i pro další dítě popřípadě i moje vnoučata (což je celkem šílená představa, že jednou budu babička:-). Když jsme u našich, má tam Áďa spoustu hraček po mně, nejradši má dřevěný kostky, se kterými si vydrží hrát hodiny. Škoda jen, že druhá babička vždy kupuje hračky zásadně plastový. Takže ano, máme doma i šíleně růžovou nafukovací Minnie, kvokající plastový kuře a další lahůdky, který bych já nikdy nekoupila, ale co už.


Největší investicí byla určitě rostoucí židle Jitro a musím říct, že to byla investice skvělá. Je sice dražší, stojí skoro 3000 Kč, ale vydrží určitě pár let. Áďa už ji využívá teď a konečně s námi jí u stolu. Vzhledem k tomu, že nějakou dobu jakoukoliv židli bojkotovala nebo po chvíli chtěla jít dolů, moc si užívám to, že vydrží sedět dlouho, v klidu a líbí se jí. 



A ten pohled na pidi končetiny opřené o opěrku prostě miluju :-)


Taky jsme rozšířili dětskou knihovničku, doplnila jsem zbývající dva díly nejoblíbenějších knížek od autorky Rotraut Susanne Bernerové, psala jsem o nich v jednom starším článku (tady) Opravdu vřele doporučuju jakýkoliv díl, knížky jsou prostě úžasný. Áďa se díky nim naučila spoustu nových slov třeba houba, duha, helma. V běžném životě by na tato slova asi nepřišla, je tam vyobrazeno snad vše, co dítě může v okolí vidět.


Pamatujete, jak jsem vás upozorňovala na 50% slevu na všechny knihy, kterou mělo na Den dětí Nakladatelství Svojtka? Využila jsem ji a nakoupila nějaké interaktivní knihy. Mají spoustu otevíracích okýnek a to milují snad všechny děti. Doporučuju sledovat jejich stránku na Facebooku, slevové akce mívají celkem často.



Protože si teď dítko oblíbilo puzzle a kostky a miluje Krtka, tak volba byla jasná.



 No a protože už budu mít doma velkou holku, tak dostane svoji první kabelku. Stála pár korun, je z Ebay a je to spíš ozdoba. Ale líbí se mi moc.


No a to je tak všechno.

Na oslavu už se moc těším, mám ráda, když se sejdeme celá rodina. Dort možná budu péct sama, i když jsem ho původně chtěla objednat u místních cukrářů. Momentálně jsem ze svatby tak moc přejezená sladkostí, že na něj zatím nemám ani pomyšlení, ale to mě jistě za pár dnů přejde.

Víte, jak jsem psala, že musíme do července stihnout udělat terasu a venkovní posezení? Tvrdě na tom pracujeme, dnes jsme začali s pergolou, smontovali zahradní nábytek a všude to u nás voní dřevem, ale o tom třeba v dalším článku.

Z.

3 komentáře

  1. Super článok,skvelé sa to číta,tak nech je narodeninový deň čo najkrajší 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.