úterý 21. června 2016

Havlíkova apotéka

Slyšeli jste někdy o kosmetice této značky?

Já několikrát a vždy jsem na ni četla úžasné recenze. A když jsem měla nedávno ty narozeniny, rozhodla jsem se udělat si po delší době radost a něco málo si objednala. To něco málo vyšlo na pěkných pár set korun, protože za kvalitu se platí, ale v tomto případě vůbec nelituju.



Tato kosmetika je jiná, než jsem dosud používala, je totiž čistě přírodní. Jak si můžete přečíst i na webu HA :

"Havlíkova přírodní apotéka čerpá z tradičních receptur věhlasného a vášnivého českého lékárníka minulého století PhMr. Karla Havlíka.
Karel Havlík zastával názor, že nejlépe pomáhá sama mocná příroda. Vyráběl kosmetiku podle vlastních receptur a ze zdravých přírodních surovin, které si sám sbíral. Zároveň využíval i tradiční osvědčené receptury sahající až do 17. století. Bohužel únor 1948 činnost pana lékárníka zastavil a jeho věhlasnou sbírku kosmetických receptur zasunul hluboko pod grandiózní nástup chemie do našich každodenních životů.
Havlíkova přírodní apotéka v současnosti znovuobjevuje kouzlo a sílu pozapomenutých receptur a s respektem je obohacuje o moderní vědecké poznatky a možnosti nových technologií. To nám bylo umožněno mimo jiné díky vstřícnému přístupu vnučky pana lékárníka – slečně Anně Braslavcové."

Co jsem si od nákupu slibovala?

Asi to, že uvidím rozdíl mezi tím, co používám teď a tím, co pochází z přírody. Nemám oblíbenou značku, ani oblíbený přípravek. Stále zkouším, vybírám, něco mi sedne, ale po čase přestane vyhovovat a tak zkouším dál. Kolikrát se ráno v zrcadle zděsím a říkám si, že bych si taky ráda našla nějaký oblíbený přípravek, něco, co budu všude vychvalovat. Nejsem moc zvyklá se malovat, nemám nejmenší problém s tím vyjít z domu nenamalovaná. Co ale pořád řeším, je to, že mám mastnou pleť, která se přes den vysuší. A proto jsem si vybrala z výrobků HA dva produkty, se kterými jsem po týdnu používání moc spokojená.

Objednávala jsem na www.folly.cz , potěšila mě doprava zdarma i přiložený vzkaz (to se mi ještě nestalo :-)).

A co jsem si objednala?



Krém krásná slečna
Používám ho ráno i večer, krásně se vstřebá, nezanechá mastný filtr a pleť po něm vypadá sjednocená. Krásně voní, není to žádná umělá vůně, ale příjemná, nevtíravá.

Bylinná osvěžující a hydratační voda
Protože mám přes den často pocit, že mám pleť úplně vysušenou, hledala jsem něco, co by mi dodalo pocit hydratace. Pleťová voda je ve spreji, dá se používat po celý den i na make-up a krásně voní po levanduli. Obsahuje výtažky z rakytníku, kopřiv, brambor, med a směs esenciálních olejů. Po aplikaci má člověk pocit, že se právě namazal krémem, pleť je najednou jemná a hydratovaná. Z tohoto výrobku jsem fakt nadšená. Je určitě ideální pro ty, co pracují v klimatizovaných prostorách.

Havlíkův balzám na rty
Posledním kouskem je klasický balzám na rty. Už roky používám Labello, jsem s ním spokojená, ale vadí mi, že jsou rty pak hrozně mastné. Tak jsem jen chtěla vyzkoušet něco jiného, něco, kde si člověk s radostí přečte složení. Obsahuje makový, kokosový a makadamiový olej, moc hezky voní a splňuje všechno to, co jsem od balzámu očekávala. 


A abych odměnila i své věrné čtenáře, mám tu pro vás soutěž o dva produkty této úžasné značky.

O co konkrétně můžete soutěžit?

Bio Makadamiový olej 30 ml a Havlíkův balzám na rty.
Makadamiový olej lze používat na pokožku celého těla, na partie s tendencí k podráždění, na pokožku těla s akné, lupénkou a kzémy, na suché konečky vlasů, jako tělový olej nebo po opalování. Je vhodný pro všechny typy pleti.

Pokud chcete vyhrát, je to jednoduché. Stačí mi napsat, kde mě sledujete, jestli na Instagramu, na Facebooku nebo jako čtenář blogu (samozřejmě je podmínkou odebírat příspěvky) a co konkrétně se vám na blogu líbí. Jak jsem psala nedávno, blog píšu už přes rok a za tu dobu jsem dostala spoustu krásných komentářů a zpráv, což mě moc těší a tak teď jednou udělám radost zase já vám.
Nezapomeňte napsat e-mail a já příští pátek vylosuji čtenáře, ke kterému kousek z Havlíkovy zázračné apotéky poputuje.


Z.

19 komentářů

  1. Ahoj,
    sleduju na FB, aby mi nic neuteklo..ale vlastně taky na modrastrecha.cz, odkud jsem přišla na blog :-)
    Mám ráda Váš blog, je mi sympatický, protože mi přijde reálný a nejsou tu "jenom" vystylované fotky. Mám ráda články o bydlení, prověřené recepty a příběhy jen tak ze života. Jsem tak ve stejném věku, i když dítě ještě nemám. Už ale nějak pokukuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju především na FB :-)
    Mona.Gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Gratuluju k výhře, píšu mail :)

      Vymazat
  3. Špehuju te na fb a koni ;-) pamp2eli@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzka, mne sa velmi paci tvoje instagramove konto, sledovat vydarene fotky a prakticke tipy ma vzdy bavilo :) Pekny den zela Maria, mmmariaaa87@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji instagram i Facebook :) na tvém blogu se mi líbí, že je takový autentický a upřímný :) to se o mnoha blozích říct nedá.
    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. My vas sledujeme vsude, aby Bibi vedela, co dela Ada a maminka od Adi :-) P+B bartoskova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. My se Zlatohlávkem sledujeme Tvůj blog, Instac i Koně. A já za sebe nejvíc oceňuji přísun informací stran nošení. Vždy když se mi líbí nějaký šátek, tak se jdu podívat nejdříve k Tobě do alba, abych zjistila, jaký na něj mám mít názor :-) Hezký den, Lucie (Luci.korabova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, našla jsem tě skrze tento článek a začínám sledovat na instagramu (allinecka) mám podobný přístup a také se v kosmetice pořád hledám což se mi na tobě líbí, o Havlíkovi přemýšlím dlouho ale ještě jsem se k němu nedostala. Co ti mohu doporučit z přírodní kosmetiky je určitě Lush! :) Měj se hezky :) ajazachas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzi ahoj, ja Ti a Tvemu blogu musim udelit velkou pochvalu za prekrasnou atmosferu. Nevim,jestli je to klidem v Tobe, ktery se odrazi i v blogovani (strasne se mi libilo, kdyz si na narozky napsala, ze vlastne vsechno mas - toho je schopen jen malokdo) nebo nejakou specialni technikou foceni, nebo takovym tim charakteristickym zpusobem vypraveni, co vzdycky pripomina klidnou reku, jako kdybych si pustila v radiu rozhlasovou hru:) Libi se mi neagresivni a uprimny styl clanku, zadne umele balasty, ale uprimny sumar toho, cim zijes, je to jako povidat si s kamaradkou. Libi se mi, ze se nebojis zkouset nove veci a jit si vlastni cestou, at uz jde o peceni, bez, malovani, proste clovek pri tom nemusi vypadat sexy, hlavne, ze mu to dela radost a zjisti, jestli ho to chytne - tak s tim se naprosto ztotoznuju! Opatruj se a at se Ti dari.

    IG: Sleduji Te jako berriesandblues
    mail: mravcova.michala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzku i Adélku sleduji na blogu, je to můj způsob relaxace. děkuji za pěkné články :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj libi se mi styl psani, ale jsem spis pres ten instagram a fotecky a takovy to ocucovani fotek protoze moc casu na to cteni krom vecera neni
    takze sleduju na ig jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,mne se nejvic libi to,jak si uzivas zivota se svou rodinou.A taky se u tebe casto inspiruji.
    N.i.k.y.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sledujeme Vás, holky milé, na webu.:-)Iva iva.dolezal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Zuzi, tvůj blog sleduju od jeho počátku a moc mě to baví, takhle žít by se mi líbilo taky :-D Sleduju tedy na FB i na instagramu - máte krásné fotky :-) Gabča (gabrabur@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím osleduju na fb....co se mi líbí? čtu hodně blogů maminek ale tento je první který je trochu alternativní :) hana.dlouha125@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.