pondělí 6. června 2016

Narozeniny

Dnes mám narozeniny. Občas mi dělá problém vzpomenout si, kolik mi vlastně je (doufám, že nejsem jediná a i vy na to občas zapomínáte). Dnes je mi 28 let a tak trochu bilancuju. Zažívám teď naprosto šťastný období a vlastně už mi nic ke štěstí nechybí. Vzpomínala jsem na to, že když mi naši přáli před 2 lety, kdy jsem byla těhotná, přála jsem si, ať už mám brzy miminko u sebe. Když jsem slavila narozeniny loni, přála jsem si, ať už konečně začneme stavět dům a jsme po tom stěhovacím martyriu ve svém. A letos? Letos mám vše, co jsem si kdy přála mít.

O víkendu jsme oslavili narozeniny s rodiči, udělali si na zahradě první táborák, večer poseděli u vína a já si říkala, že už mi vůbec nic ke štěstí nechybí. Vlastně jo, jedna materiální věc. Zahradní nábytek a dřevěná houpačka, kterou si tak moc přeju. Sukně, kabelky a podobný věci teď nějak k životu vůbec nepotřebuju.

Taky je to rok, co jsem začala psát svůj blog. Vůbec mě ze začátku nenapadlo, že by si našel své "cizí" čtenáře, původně jsem ho psala hlavně pro své kamarády. Moc děkuji za všechny milé komentáře a hezké zprávy, které jste mi během uplynulého roku napsali, vážím si toho a moc mě to těší.

Uvidíme, co budu psát za další rok, doufám, že pro mě bude stejně krásný jako tento.

 V nejbližší době pro vás chystám nějakou hezkou soutěž, tak sledujte dění třeba na facebookových stránkách nebo na instagramu , ať vám neunikne :-)


Z.


4 komentáře

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.