středa 8. června 2016

Podvečer v poli


Moc si užívám počasí posledních dnů. Sice je na můj vkus až moc velké teplo, což celkem špatně snáším (nejsem ten typ, co by se rád opaloval, radši mám jaro a podzim), ale zase je super, že můžeme být celé dny venku.

Jelikož nám celé odpoledne praží do oken obýváku a v domě je celkem teplo, sedíme radši venku nebo se touláme po okolí. A jak už jsem několikrát psala, za domem máme opravdu krásnou přírodu-pole, vinohrady, rybníky.



Takhle nás zdokumentoval muž o víkendu.





Dnes jsem přemýšlela nad tím, že trávíme venku zhruba 8 i víc hodin denně. Dopoledne trávíme na hřišti, odpoledne na zahradě nebo někde na procházce. Často se mi stává, že nepotkávám skoro žádné maminky s dětmi a přitom jich je u nás tolik, že nechápu, kde ti lidi celé dny jsou :) Že jsme na hřištích většinou samy, na to jsem si zvykla a maximálně mi to vyhovuje, protože nemám ráda takové ty nucené rozhovory.

Překvapilo mě ale, že i v Brně, kam jezdíme k rodičům jednou týdně, býváme dopoledne na hřištích samy, což je vzhledem k počtu dětí na sídlištích zvláštní. Áďa je pak hrozně zklamaná, protože jí vždy po cestě slibuju, že tam bude určitě spousta dětí a nikdy to neklapne.

Kolik času trávíte venku s dětmi vy?

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.