pátek 1. července 2016

Koka sušenky

Mám pro vás recept na nejlepší Koka sušenky, jaké jsem kdy jedla.

Dostala jsem ho od kamarádky, už jsme stihly během týdne upéct dvě várky a mizí rychlostí blesku. Recept je naprosto jednoduchý, zvládne jej každý, mně Áďa samozřejmě asistovala a ujídala těsto jako vždy. Zamilujete si je vy i vaše děti.



Potřebujete:
100 g kokosu
240 g hladké mouky (použila jsem špaldovou)
220 g změklého másla
1 žloutek
120 g moučkového cukru
3 vrchovaté lžičky kakaa
1 špetka soli
Všechny ingredience zpracujte do těsta a pak si na pečicím papírem vyložený plech dělejte kuličky, ty rozmáčknete vidličkou nebo paličkou na maso.
Pečte 10 minut na 190 stupňů v předehřáté troubě a máte hotovo.

Množství je zhruba na dva velké plechy



Pak se pochlubte, jak chutnaly :)

Krásný víkend,

Z.

4 komentáře

  1. Ahoj Zuzanko, dnes jsem přečetla tvůj článek a hned šla péct, teď, o 20min později už ochutnávám čerstvě upečené a jsou výborné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky peču, jsou parádní! :) A mizí rychlostí blesku stejně jako u vás... každopádně Ty Vaše vypadají o hodně vzhledněji, než ty moje... :) Hezké léto, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Peti, i tobě krásné léto!
      A jsem ráda, že chutnají.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.