neděle 17. července 2016

Oslava vol.I

O oslavě druhých narozenin naší dcery bych toho chtěla napsat víc a než se dítko vzbudí z odpoledního spánku, tak aspoň jeden krátký článek.

Asi čtvrt roku dopředu jsem vymýšlela jaký bude dort, zákusky, co budeme jíst, koho pozvu (vždy všechno dělám s předstihem, dokonce i vánoční dárky nakupuju půl roku dopředu). Náhodou jsem zjistila, že v naší obci je jeden vynikající cukrář a jeho zákusky mě nadchly. Chtěla jsem, aby hosté ochutnali něco, co ještě nikdy nezkusili, takže jsem objednala mé oblíbené makronky. Ty jsem poprvé ochutnala v práci, kdy nám je dovezli kolegové z Francie a musím říct, že tyto chutnaly stejně dobře jako ty originální.

Protože dcera miluje slony, chtěla jsem narozeninový dort se sloníkem a cukrář mi ho udělal přesně dle předlohy. Dort byl čokoládový s kandovanými višněmi a všem moc chutnal.

Takže pokud bydlíte v okolí Brna a hledáte někoho, kdo dělá trochu netradiční, moderní dezerty, mrkněte sem. Opravdu doporučuji všemi deseti! Pan Beránek, který měl sladkou část pohoštění na starost nezklamal, vše bylo moc dobré, všem chutnalo a na to, jak krásně dezerty vypadají, má skvělé ceny. A jeho výtvory můžete ochutnat ve vícero brněnských restauracích a kavárnách.



Dlouho dopředu jsem objednávala všemožné dekorace, aby Adélka měla hezkou oslavu a aby vše ladilo. Byla to první narozeninová oslava, kterou jsem se snažila doladit do detailů a snad se mi to aspoň trochu povedlo. Vše jsem nakupovala z Ebaye za pár korun. 




Už na jaře jsem si představovala, jak sedíme všichni na terase pod pergolou, houpeme se na houpačce, pojídáme dobroty, dítě se cachtá v bazénku a užíváme si hezkého letního dne. Vtip je v tom, že v té době jsme žádnou terasu neměli, seděli jsme venku na cihlách, protože v okolí domu je pořád staveniště, ale představa to byla hezká. Nakonec jsme vše stihli udělat, měsíc před oslavou jsme pracovali každý den dlouho do večera a využívali každou volnou chvíli, kdy dítě spalo, na to, abychom měli hotové posezení. Stihli jsme to tak tak.

Nakonec oslava dopadla úplně jinak, než jak jsem si ji představovala, ale to je na delší povídání. O tom zase příště...:-)

Hezkou neděli!
Z.

4 komentáře

  1. Tak to je napínavé,Som zvedavá na pokračovanie 😀 Krásny večer

    OdpovědětVymazat
  2. Pokracovat,pokracovat,pokracovat....jako ja jsem napnuta jako spagat! Prosim o brzky duhy dil-dekuji. Zdravi Lucka z Krkonos

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, krása, krása! A malé princezně přejeme dodatečně všechno nejlepší:)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.