středa 24. srpna 2016

Kamarád z plyše

Taky jste měli v dětství nějakého plyšáka, kterého jste nedali z ruky? Já ano, měla jsem jich hned několik. Jednoho doma v posteli, druhého u babičky...

Adélka má taky svého oblíbence. Má jich vlastně víc. Na spaní si vždy bere slona, na všechny ostatní příležitosti má malého medvídka, kterého dostala od mého bratrance a od té chvíle jej skoro nepustila z ruky.

Všimla jsem si toho vlastně teprve nedávno, že kamkoliv, kam vyrážíme, medvěd nám dělá společnost. A tak jsem se rozhodla zdokumentovat, kde všude s námi byl. Samozřejmostí je jakákoliv cesta autem. Áďa si na něj většinou vzpomene až na poslední chvíli, když vycházíme z domu, ale nikdy nezapomene.



Byl s námi i v hodonínské ZOO, kde ho A. nechala na kolotočích a museli jsme se pro něj přes celý areál vracet. Naštěstí tam na Adélku čekal.

Na žádném výletu nesmí chybět. Tady si ho nese při výšlapu na Svatý kopeček v Mikulově.

 Když venku svačíme, zaujímá čestné místo hned vedle.


Na odrážedle je to to zkouška mých nervů, protože musí sedět vepředu, kde samozřejmě nedrží a pořád padá a tak se kolikrát pohybujeme rychlostí 2 metry za hodinu.



 Tady je na procházce v třešňové aleji, kterou máme za domem.


A fotek bych samozřejmě mohla mít desítky.

Za pár let si na něj možná ani nevzpomene a medvěd bude někde zastrčený v krabici na půdě. Teď mi to ale přijde jako vrchol roztomilosti a tak zatímco dřív jsem jako bezdětná kontrolovala před odchodem, jestli mám u sebe klíče a peněženku, teď musím myslet hlavně na toho plyšovýho kámoše.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.