středa 31. srpna 2016

Konec velkých prázdnin

...je moje oblíbená kniha od Pavla Kohouta. Každý rok si na ni poslední prázdninový den vzpomenu. I když prázdniny nemám už pěkně dlouho, stejně se na konci srpna neubráním pocitu, že něco končí.

Přesně před rokem Adélka udělala své první kroky. Slavili jsme mamčiny narozeniny, Adelíně se večer ani za nic nechtělo spát a tak s námi seděla dlouho do večera venku, grilovali jsme, užívali si jednu z posledních letních oslav. Už byla dost tma, Adelína se najednou pustila a šla. Jeden z okamžiků, který se budeme pamatovat navždy, mamka s oblibou říká, že dostala ten nejhezčí narozeninový dárek. 

Za rok touto dobou už budu šíleně nervózní, budu tu pobíhat a budu si říkat, že to přece není možný, že to moje malý mimino svěřím někomu cizímu. Adélka půjde do školky. Sice je to až za rok, ale znáte to, uteče to jak voda.



Vůbec se nebojím, že by to zvládala špatně, mezi dětmi mě nepostrádá a je maximálně spokojená, spíš to budu špatně snášet já. Čeká nás ještě jeden společný rok a jsem za to moc ráda, nedokážu si představit, že by měla nastoupit už teď.
 Od září nás čeká zase spousta aktivit, plavání, různé kroužky, cestování, bude to zase změna oproti letnímu leháru.
Minulý týden měl můj muž narozeniny, měl celý týden dovolenou, tak jsme si užívali toho, že jsme doma po dlouhé době všichni tři. Sice to byla dovolená spíš pracovní, ale to je vedlejší. V den jeho narozenin jsme si zajeli na večeři do vedlejšího města, Adelíně jsme poprvé objednali dětskou porci samostatného jídla. Taky muži poprvé sama natrhala kytku, protože, jak se v jedné moudré knize o Krtkovi píše, na narozeniny a na návštěvy se vždy nosí kytička. A tak se tím řídí.







Holt už je to moje velká holka. Byla teď na dva dny s mojí mamkou a babičkou, když jsem si pro ní jela, ani se mnou nechtěla jet domů. Já si mezitím užívala slastného nicnedělání, zašla jsem si na masáž, na pokec ke kamarádce a nedělala jsem nic, jen jsem si četla.

Když jsem ji včera večer uspávala, tulila se ke mně víc než obvykle, pořád mě objímala kolem krku a už se skoro zavřenýma očima opakovala "s mámou".

Jak už jsem psala víckrát, život s dvouletou parťačkou je moc fajn. A na tyto prázdniny budu mít hezký vzpomínky.

Zítra vykročte pravou nohou, ať už do škol, s dětmi do školek nebo do práce.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.