středa 3. srpna 2016

Letní nákupy


K létu patří letní výprodeje a nákupy a já si v poslední době musela taky udělat nějakou radost (ne že bych ji v životě měla málo).

Pro sebe si toho moc nekupuju, protože mám pocit, že tak nějak nic nepotřebuju. Oblečení pořizuju spíš účelné, tzn. džíny, sukně a k tomu jednoduchá většinou jednobarevná nebo pruhovaná trička (nevím proč, ale mám jich hrozně moc a pořád kupuju další a další). Čas od času si udělám radost oblečením z Tchiba (samozřejmě objednávám pouze ve dny, kdy je doprava zdarma :-)). Udělala jsem si radost světle růžovou mikinou a světle modrou triko-mikinou. Oblečení z Tchiba mi sedí a mám ho moc ráda. Z 99% procent nakupuju jen přes internet, většinou na vinted.cz, H&M  nebo právě v Tchibu. 

Právě světlé odstíny růžové a modré jsou moje nejoblíbenější barvy a přitom teď v šatníku převládají barvy tmavé. Je to samozřejmě proto, že díky zákonu schválnosti kdykoliv, když si na sebe vezmu něco světlého, dítě mě do minuty něčím zapatle. Je vtipný pozorovat, jak se mění šatník s příchodem dítěte. 


O oblečení už jsem psala více článků. Zastávám názor, že každý kousek má svého kupce. Proto moc ráda nakupuji v sekáčích (ale takových, kde se prodávají opravdu hezké, minimálně nošené věci) a to většinou online. Adélce nakupuji většinu oblečení v second-handech, kde dováží věci z Anglie.
Sama oblečení taky prodávám. Hodně nošené věci dávám na charitu (nesnáším hromadění věcí, takže mám dobrý pocit, když pravidelně třídím skříně a ještě věci poslouží dál), ale věci, ze kterých jsem zhubla nebo je prostě už neunosím a leží mi jen tak ve skříni, pošlu za pár korun dál. A to mi dělá radost taky.


Protože často peču domácí sušenky, dlouho jsem sháněla razítka na sušenky. Pátrala jsem hlavně na Ebay, ale překvapila mě dost vysoká cena, takže jsem je nakonec koupila od Tescomy, konkrétně tyto. A jsem nadšená. Co fakt neumím, je zdobit jídlo, vánoční cukroví, prostě jakékoliv titěrné práce. Hlavně skoro u čehokoliv, co vařím nebo peču, mi asistuje dítě. Sedí na lince a se vším pomáhá, takže často ani nejde, aby něco vypadalo k světu, protože na všem dělá otisky, všechno chce ochutnat, vše chce krájet. Díky razítkům si uděláte zdravou variantu domácích sušenek za pár minut a vypadají hezky. Už jsme je s Adelínou vyzkoušely a jsem moc spokojená.


Dělám si zálusk na nějaké šaty. Ale fakt echt krásný šaty. Nechci ale konfekci, chci něco, co nemá každý druhý. A objevila jsem úžasné kousky značky Jane Bond special. Mrknout se můžete třeba na Fler, víc šatů mají ale na FB stránkách tady. Mají jich ale na výběr tolik, že vůbec nevím, které si vybrat. A taky nevím, kam bych je vlastně nosila :-) Na procházky s dítětem se moc nehodí, svatba nás žádná letos nečeká, tak možná počkám až na příští rok, každopádně stránku si ukládám do oblíbených a třeba to poslouží jako inspirace někomu dalšímu.


Pomalu taky nakupuju oblečení pro Adélku na podzim a zimu. Boty, bundy, potřebuje toho hodně, takže vždy nakupuji s předstihem, ať je z čeho vybírat.

No a největší trumf? Ten vám neukážu, to bude překvapení, ale vybrala jsem si svatební šaty. Nedalo mi to ani tak moc práce, strávila jsem hledáním asi 3 hodiny. Měla jsem nějakou představu, jak by měly vypadat, původně jsem chtěla šaty s bohatou tylovou sukní, jenže ty má každá druhá. Pak mě to přešlo a říkala si, že by se ke mě spíš hodily nějaké krajkové, jenže jsem si určila limit, který nechci překročit a za takovou cenu jsem žádné hezké neobjevila. Odmítám mít šaty z půjčovny, nechat si je šít byla až druhá varianta...A pak jsem na ně kápla. Srdce mi poskočilo radostí, protože byly přesně takový, jaký jsem si je představovala. Šaty a la princezna by se ke mně stejně vlastně nehodily, nebyla bych to já. 

Včera  jsem o tom nadšeně vykládala muži a když pak došel z práce, dal mi balíček peněz a řekl, ať si je koupím. Takže to vypadá, že jsem si vybrala dobře. Nejen šaty, ale i toho muže. Samozřejmě je neviděl a doufám, že to vydržím až do svatby, aby je poprvé opravdu uviděl až v den D.

Držím se opět svého přesvědčení nevyhazovat za oblečení horentní sumy, jsou šité na míru na postavu podobnou jako mám já, stojí přesně tolik, kolik jsem ochotná maximálně investovat, jsou originální a už se v nich úplně vidím :-)

Čím jste si v poslední době udělali radost vy?

Z.



3 komentáře

  1. To uz jsem na ty doslova osudove svatebni saty moc zvedava! :-)
    A muzu poprosit o tip na nejake dobre online detske sekace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nakupuju buď na Modrém koníkovi, kde je super filtr (ale sezónní zboží je tam dost dopředu vyprodané, takže už teď mám třeba nakoupeny podzimní a zimní bundy pro dceru a nabídka byla dost probraná), ale nejradši mám brumla.cz, teď jsem nově objevila i kourimacek.cz

      Vymazat
    2. Dekuju za super tipy! Znala jsem jen konika, hned jdu na ty ostatni :-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.