úterý 16. srpna 2016

Léto u nás doma

Léto už pomalu končí, já dnes poprvé ve vzduchu cítila podzim. Ráno jsme vyrazily s Adélkou na nákupy do města a bylo to už na teplý svetr, což mi naznačilo, že léto tak nějak pomalu končí. Na to letošní budu vzpomínat ráda, protože jsme si ho moc užili.


Život s dvouletým dítětem je super. Každý den se učí nové věci, říká nová slova, je s ní sranda a většinou se pořád směje (samozřejmě jsou dny, kdy se vzbudí se špatnou náladou), ale těch není moc.

Navíc je to první léto v našem novém domově, o to víc si ho užíváme. Grilujeme, většinu dne jsme venku, jezdíme na výlety, trávíme čas s rodinou a užíváme si toho venkovského klidu.


Budu na něj mít hezkou památku i prostřednictvím fotek, které nám nafotila naše dvorní fotografka Peťa. Nejvíc na ni oceňuji to, že se snaží zachytit přirozenost. Navíc styl fotek, který fotí je přesně takový, jaký mám ráda. Žádné přehnané úpravy, práce se světlem a hezké barvy. Na focení s ní se vždycky moc těším, v červenci jsme s ní fotili už potřetí a rozhodně ne naposledy.


Dlouho jsem přemýšlela, jakou pro letní focení zvolit lokalitu, nakonec jsme vybrali okolí kolem domu. Pole, vinohrad a meruňkový sad, místa, kam chodíme tak často.

Udělali jsme si jednu podvečerní vycházku kolem našeho domu, Peťa cvakala, povídali jsme si, Adelína běhala všude kolem a vznikly z toho tyto fotky.















Máme jich fakt hodně, ale mám je ráda úplně všechny!












A tady názorná ukázka toho, proč pro mě bude už navždy mateřská dovolená synonymum k nonstop praní aneb jak se dítě během hodiny dokáže zasvinit :-)




Z.

8 komentářů

  1. Zuzi, moc ráda čtu Tvůj blog :) děkuju, že se u mě necháváte pravidelně fotit. Vždy se na ten čas moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děkujeme za tak krásnou památku, Peti.

      Vymazat
  2. Bozi fotky jsou uplne vsechny! Ale zamazana a stastna Adelka je proste k zulibani :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty poslední fotky jí jednou pověsím do pokoje :-)
      A moc děkuju za milá slova!

      Vymazat
  3. Jste fakt krásní!Nádherně zachycené společné chvilky...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky a Tobě to moc sluší!!

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.