pátek 5. srpna 2016

Zdravé vanilkové sušenky

V minulém článku jsem psala, že jsem si pořídila razítka na sušenky a hned druhý den poté, co nám došly, jsme je s Adelínou prubly.

V krabici byla sada 6 razítek, vykrajovátko a jako bonus pár receptů, tak jsme s Adélkou vyzkoušely vanilkové.




Recept jsem si trochu upravila k obrazu svému a byly fakt moc dobré, takže jej sepíšu i vám, ať si můžete smlsnout.

 Potřebujete:
350 g špaldové mouky
100 g třtinového cukru
130 g másla
2 vejce
1/2 sáčku vanilkového cukru
 (kupuju jen tento, který opravdu obsahuje vanilku)
citrónová kůra a trošku citrónové šťávy

Těsto zpracujete, rozválíte si jej a pak už jen vykrajujete a razítkujete. Množství je zhruba na dva plechy, pečou se ve vyhřáté troubě na 160 stupňů zhruba 10-12 minut.



Sušenky jsou opravdu výborné, vláčné, nelámou se a za pár hodin bylo po nich (tentokrát jsme je nesnědly samy, ale pomáhala nám kamarádka s dcerou).

Takže doporučuju, díky razítkům vypadají moc hezky a máte tak tip na zdravou svačinu nejen pro děti, ale i dospělé.


Z.

4 komentáře

  1. Vyzerajú super, určite vyskúšam, starší je veľmi na sladké a ja celkovo začínam mať špaldovú múku čoraz viac v obľube.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky peču z 90% jen ze špaldové. Jsou fakt výborný, doufám, že budou chutnat!
      Zuzana

      Vymazat
  2. Tak jsem je právě ozkoušela a ňám! Nejsou teda tak krásné jako s razitky (Ježíšek asi špatně četl), ale vynikající teda jsou :)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.