pondělí 12. září 2016

8 let spolu

Dnes je to už 8 let, co jsme spolu.
8 let, co jsme spolu poprvé někam vyrazili a od té doby jsme spolu skoro pořád. 

Moc ráda vzpomínám na naše začátky, kdy jsme jako studenti neměli skoro žádné peníze, scházeli jsme se u muže na koleji a večer se dívali na filmy místo vysedávání v hospodách.

Kamarádi nám moc šancí nedávali, protože jsme oba dva úplně odlišní. Posloucháme naprosto rozdílnou hudbu (já přímo nenávidím tu, kterou můj muž miluje a naopak), muž se dlouhá léta věnoval atletice, která mě k smrti nudila a nudí dodnes, můj muž moc nevyhledává společnost, zatímco já ano (i když poslední 2 roky jsem na tom se společenským životem velmi bídně :-). Prostě jsme oba dva totálně jiní.

Každopádně jsme spolu našli společnou cestu a dnes můžu říct, že jsme jak puzzle, doplňujeme se. I když jsme vyrůstali 500 km od sebe, prostě jsme se jednoho dne potkali a jsem přesvědčená o tom, že to tak mělo být. 



Za těch 8 let jsme toho stihli hodně. Procestovali jsme spoustu zemí a krásných míst, vystřídali různá bydliště, koupili první společný byt, který jsme do roka prodali, stihli postavit dům a ač oba dva lidé z měst, přestěhovali jsme se na vesnici, kde je nám krásně. Nejdůležitějším mezníkem bylo samozřejmě narození dcery, všechno to, co bylo předtím, mi už tak nějak splývá (už si totiž fakt nepamatuju, jaký to je, když člověk dojde domů z práce, vyhodí si nohy na stůl a nemá co dělat).
Teď už nám chybí jen zasadit nějaký ty stromy (i když pár jich už na zahradě máme), zplodit syna, příští rok se vzít a máme splněno :-)
Z letního focení máme spoustu fotek, kde jsme jen my dva.Takových chvil je hodně málo,ale snažíme se pořád fungovat jako pár, nejen jako rodiče a to si myslím, že je pro vztah moc důležitý.
Další fotky nás dvou budou až ty svatební. Jak už jsem psala víckrát, vzhledem k tomu, že jsme lehce přeskočili pořadí, svatbu nevnímám jako zásadní okamžik v životě. Bude to jen den, kdy s námi budou všichni ti, které mám ráda, budeme pít, jíst dobroty, tancovat až do rána a užijeme si to.
 Odmala jsem si představovala ten den, kdy si oblíknu ty krásný bílý šaty a nenechám si ho vzít. A už se na to těším :)









Z.

3 komentáře

  1. Zuzko,
    my jsme s mužem také dost odlišní a přesto jsme spolu už 27 let nesmírně šťastní.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Zuzi, také jsme s manželem každý jiný, ale jsme spolu již 31 let. Přeji Vám, aby Vaše příští dny byly ty nejkrásnější ! ;-) I.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k výročí! Nejde o to jak moc jste stejní, tam kde na tom záleží se sejdete a to je to nej!

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.