neděle 18. září 2016

Oblíbenci od Saloos

Značku Saloos asi netřeba představovat. 
Asi víte, že je to česká firma, která je dnes největším výrobcem přírodní biokosmetiky u nás. Já osobně moc nemám ráda označení bio, je to teď hrozně módní a jistě, zaručí to kvalitu, ale když něco nakupuju, nějak se nepídím po tom, jestli to bio je nebo není. Spoustu zeleniny a ovoce mám od babičky a zdravý potraviny nakupuju proto, že mi chutnají a nechci jíst chemický slátaniny a v tom případě už neřeším, jestli to je nebo není bio, hledím spíš na složení (to samé se týká i kosmetiky).

Přírodní kosmetiku mám ale moc ráda, nakupuji ji ve zdravé výživě, kterou máme ve vedlejším městě. Jezdíme tam s Adelínou pravidelně každý týden na nákupy, nejdřív se kocháme v obchodě, nakoupíme dobroty a pak vysedáváme na lavičce před prodejnou a odpočíváme :)


Moji tři současní oblíbenci od této značky jsou následující.

Olivový olej
Je lisovaný za studena, mažu s ním dceru nebo ho používám na vlasový zábaly. 

Eukalyptus ve spreji
Protože nesnesu žádné osvěžovače vzduchu, ale doma prostě někdy není třeba z vaření vůně domova, kterou bych si představovala, dlouho jsem pátrala po něčem z přírody. A toto se osvědčilo. Mám tu vůni moc ráda, je nevtíravá, nezatěžuje organismus a je ideálním doplňkem při nachlazení, což nás na podzim určitě nemine.

Zelený jíl
To je ovšem můj nejoblíbenější kousek. Prášek ze zeleného jílu jen stačí smíchat s trochou vody a připravená kaše je ta nejlepší maska všech dob, po které má pak člověk pleť jako miminko. Fakt. Stačí jen počkat, než pořádně zaschne (asi 15 minut) a pak smýt. Navíc jde i dobře dolů, což se moc o různých pleťových maskách, které jsem kdy za svůj život vyzkoušela, říct nedá.

Zelený jíl má vícero využití, jako pasta se používá například při různých zánětech, průjmech, křečích, migrénách, používá se často i při léčbě poporodních poranění. Doporučuju mrknout třeba sem, využití zeleného jílu je opravdu široké.



Ještě mám v merku tento levandulový odličovač očí od, který má výborné recenze, vyzkoušela jsem i tento holicí olej, určitě můžu doporučit.

Co vy?

Máte taky svého oblíbence od této značky?

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.