čtvrtek 15. září 2016

Retro


Můj muž byl už od dětství obklopen foťáky a spoustou fotek hlavně díky svému dědovi, který focení miloval. Díky spoustě fotkám má tak na dětství krásnou vzpomínku, má jich stovky, takových těch retro, takových, které jeho děda vyvolával doma v koupelně, často za jeho asistence. 

Určitě i díky tomu si focení později zamiloval a fotil pořád. Všude a všechno. Když jsme se poznali a pozval mě poprvé k sobě na kolej, ukazoval mi právě fotky. A tenkrát jsem objevila trochu jiný svět, pro mě do té doby neznámý.

Dělala jsem teď opět pořádek v počítači a narazila na jedno zapomenuté album, které můžu označit jako časosběrné.

Na podzim roku 2013 můj muž koupila foťák. Takový ten starý, klasický, se kterým se fotí na film. Rozhodl se, že si připomene mládí a že si fotky zase bude vyvolávat sám. Dlouho nám trvalo, než jsme nafotili celý film, vlastně něco přes rok. Film jsme vyvolali až v době, kdy měla Adélka 2 měsíce. A asi si dokážete představit moji radost, když se rozhodl vyvolávat, zamknul se v koupelně, bylo to skoro v době Adélčina večerního koupání..Všude byl bordel jak v tanku, všude visely filmy.


Ale!

Když jsme si pak fotky prohlíželi v počítači (všechny je pak totiž převedl do elektronické podoby), byl to zvláštní pocit. Začali jsme fotit na podzim 2013 při jedné podzimní procházce Brnem.



Pak v Budapešti, v řijnu 2013, kdy mě požádal o ruku, já pár dnů na to zjistila, že jsem těhotná a tak jsme svatbu posunuli na vedlejší kolej.




Další várka fotek byla v den, kdy jsme se vrátily z porodnice..Tady má Adélka 4 dny.



A náš výhled z brněnského bytu.


Film jsme pak konečně dofotili v Luhačovicích a v Beskydech, kde jsme byli na naší první dovolené. Takovej malej prcek to byl.



A Rožnov pod Radhoštěm a skanzen...




Takže jsme si nevědomky zdokumentovali naši cestu s dcerou, i když jsme ještě netušili, že už je schovaná v břiše. Když si člověk prohlíží takové fotky, má pocit, jakoby se vrátil zpátky do minulosti o několik desítek let zpět. Nejsou vůbec dokonalý, navíc druhý pokus vyvolání se mu nepovedl, jsou přepálené, ale i tak pro mě mají zvláštní atmosféru a mám je moc ráda.


Co vy? Fotíte taky někdo na film a vyvoláváte postaru v koupelně? 

Z.

2 komentáře

  1. Hele jsou super! Není nad nedokonalý opravdický fotky! Taky začínáme přemejšlet o vyvolávání, místo bysme na to měli..jinak oba dva fotíme strašně rádi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Nejvíc se mi na ni líbí to, že vypadají, jak kdyby byly foceny před 40 lety. Lidi i místa na nich vypadají úplně jinak než ve skutečnosti.
      Jako je to zábava, ale ten brajgl kolem....

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.